הוארך מעצרו של האב החשוד כי הטיח את בתו הפעוטה בקיר



בית משפט השלום האריך (שישי) את מעצרו ב-6 ימים של תושב אחד היישובים באזור בנימין, החשוד כי הטיח את בתו הפעוטה בקיר משום "שלא חדלה לבכות". התינוקת מאושפזת בטיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה עין כרם' במצב קשה עם פגיעת ראש קשה ושישה שברים בגולגולת

אב בן 22, תושב אחד היישובים במועצה האזורית בנימין, נעצר  (חמישי) בחשד כי היכה את בתו, תינוקת בת שנה ושמונה חודשים. 
צוות מד"א שהגיע לדירת המשפחה, מצא את הפעוטה פצועה באורח קשה והבהיל אותה לבית החולים 'הדסה עין כרם', שם היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ כשהיא סובלת ממספר שברים בגולגולת ומפגיעה מוחית קשה, והיא מורדמת ומונשמת.

שוטרי תחנת מחוז ש"י החלו בחקירת האב שטען כי התינוקת מעדה בבית, ולאחר שניגש לעזור לה לקום - מעד שוב יחד איתה. לאור פציעותיה הקשות של התינוקת, גבר החשד כי אין מדובר בתאונה מקרית והאב נעצר להמשך חקירה.

בדיון להארכת מעצרו היום (שישי), טענו חוקרי המשטרה כי האב סיפר בחקירתו שזרק את התינוקת לעבר הקיר "משום שבכתה ולא הגיבה לדבריו". על פי החשד, גם לאחר המעשה הוא לא הזעיק את צוותי מגן דוד אדום, וחיכה עד לבואה של אמה של התינוקת.

האב, תושב חוזר מארה"ב, שב לארץ לאחרונה כדי להתחתן עם אם בתו, ממנה נפרד בעבר טרם נולדה ילדתם המשותפת. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו ב-6 ימים נוספים.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה