התינוקת בת ה-4 חודשים שהתמוטטה במעון - יצאה מטיפול נמרץ



אפרת חיה אפיק, התינוקת שאיבדה הכרתה לפני 3 שבועות במעון בו שהתה והייתה בטיפול נמרץ נשימתי במצב קשה - שבה להכרתה והועברה להמשך טיפול בבית החולים השיקומי אלי"ן

בתום שלושה שבועות רצופים בהם אושפזה במצב קשה הפעוטה בת ה-4 חודשים חיה אפרת אפיק בטיפול נמרץ בבית החולים 'שערי צדק', התרחש הנס לו פיללו רבים והרופאים הכריזו שיצאה מסכנת חיים ואף החלה לנשום בכוחות עצמה – מה שאף אחד לא שיער קודם לכן שיכול לקרות.

התינוקת התמוטטה לפני כ-3 שבועות במעון בו שהתה במה שהוגדר על ידי הרופאים כמצב של "טרום מוות בעריסה", והגיעה לבית החולים במצב אנוש ללא דופק ונשימה.

מצבה של התינוקת מוסיף להיות קשה, ועדיין ישנן מערכות רבות בגופה שלא שבו לתפקד – היא אומנם פוקחת עיניים אך אינה מצליחה לראות, היא לא מסוגלת לבכות וקשה לדעת עד כמה (אם בכלל) היא שומעת.

בשבועות הקרובים צופים הרופאים שיהיה ניתן לאבחן באופן מדויק יותר את רמת הפגיעה, ואף לדעת האם ניתן להשיב לה את המיומנויות שהיו לה. השבוע הועברה התינוקת לבית החולים השיקומי אלי"ן, להמשך הטיפול.

הוריה הנרגשים של אפרת, חננאל והדס, מודים לציבור האנשים הגדול שדאג והתפלל לשלומה של אפרת ואף סיפרו כי "לא מעט אנשים אמרו לנו לאחרונה: "חיה אפרת היא לא רק שלכם, היא כבר הפכה להיות התינוקת של כולנו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה