המשטרה עצרה צעיר החשוד בריסוס כתובות "תג מחיר"



צוות חקירה מיוחד של משטרת ירושלים עצר אמש (ג') לחקירה תושב מבשרת ציון בן 21 החשוד כי ריסס כתובות "תג מחיר" ונאצות נגד ערבים וארגוני שמאל, במספר מוקדים בעיר. הצעיר הודה בחשדות המיוחסים לו וטען כי עשה זאת בגלל "שנאתו לערבים ולשמאלנים". מעצרו הוארך ב-6 ימים

כתובות "תג מחיר" המיוחסות לחשוד
 הותר לפרסם לפני זמן קצר: צוות חקירה מיוחד במשטרת ירושלים שהוקם לאחרונה בהוראתו הישירה של מפקד המחוז, ניצב ניסו שחם, עצר אתמול לחקירה צעיר בן 21 תושב מבשרת ציון (שאר פרטי החשוד אסורים לפרסום), בחשד שריסס כתובות "תג מחיר" וכתובות נאצה נגד ערבים וארגוני שמאל, במספר מקומות בעיר.

לחשוד מיוחסים ריסוס כתובות "מוות לערבים" ו"תג מחיר" במוצאי השבת האחרונה על קירות משרדי ארגון השמאל "שלום עכשיו" ברחוב לויד ג'ורג' במושבה הגרמנית, וכי בנוסף איים באמצעות האינטרקום בכניסה על פצצה המוטמנת במקום.
בנוסף, הצעיר חשוד בריסוס כתובות נאצה נגד ערבים על תחנות הרכבת הקלה בשכונת שועאפת ועל סניף תנועת הצופים במבשרת ציון. כמו כן, הצעיר הודה בגרימת נזק לרכב השייך לערבי בסמוך ליישוב שער בנימין לפני מספר שבועות.

נודע כי הצעיר נעצר לפני מספר חודשים, בחשד כי איים על חייו של מזכ"ל ארגון השמאל "שלום עכשיו", יריב אופנהיימר.

"שונא שמאלנים וערבים"


הצעיר הודה בחשדות המיוחסים לו, וטען בחקירתו כי עשה את המעשים משום שהוא "שונא שמאלנים וערבים". חקירתו של הצעיר ממשיכה, וכעת מנסים חוקרי המשטרה לברר האם היו לו שותפים נוספים בביצוע המעשים, או שמא פעל לבדו.

בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו של הצעיר ב-6 ימים. זהותו ותמונתו עדיין אסורים בפרסום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה