רצח הזוג מעוז: הבן ניסה לברר על טשטוש ראיות



בדיון שנערך הבוקר (שני) בבית המשפט בעניינו של דניאל מעוז, המואשם כי רצח את הוריו נח ונורית לפני כ-3 חודשים בביתם בשכונת רמות, התברר כי מעוז שאל את אחיו בדבר "היכולת של אקונומיקה לטשטש ראיות", וכן ניסה לברר ברשת האינטרנט כיצד להסיר עקבות די.אן.איי מסכין. פרקליטו של מעוז: "מרשי חף מפשע"

 היום (שני) התקיים דיון נוסף בבית המשפט המחוזי בעיר בעניינו של דניאל מעוז, הנאשם כי רצח את הוריו ,נח ונורית ז"ל, בדירתם שבשכונת רמות בעיר לפני כשלושה חודשים.

במהלך הדיון היום התברר, כי בימים שלאחר הרצח, פנה דניאל אל אחיו גיא ואשתו קרן, ושאל אותם בדבר "היכולת של אקונומיקה לנקות ראיות". כזכור, חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי קבעו כי לאחר הרצח, נשפך חומר ניקוי על גופות ההורים, כניסיון לטשטש ראיות.

בנוסף לכך, מעוז בדק ברשת האינטרנט כיצד ניתן להסיר עקבות של DNA מסכין. אין זאת הפעם הראשונה שהשימוש שמעוז עושה ברשת האינטרנט מוזכר בהקשר ביצוע הרצח.  פורסם כי בימים שקדמו למעשה, חיפש הנאשם תוצאות חיפוש אחר המילים "רצח" ו"זכיה בכספי ירושה". נציג הפרקליטות במשפט, עו"ד יובל קפלינסקי, הזכיר זאת שוב היום, כמו גם את שינויי הגרסאות שמעוז נתן בחקירתו (תחילה אמר כי כלל לא שהה בעיר בזמן הרצח, לאחר מכן אמר כי שהה בשכונה, אך לא נכנס לביתו, ולבסוף - טען כי שהה בדירת הוריו ואף נאבק עם הרוצח בטרם הוא נמלט ואף נחתך באצבעו כתוצאה מכך).

פרקליטו של מעוז, עו"ד אריאל עטרי, המשיך לטעון גם היום בנוגע לחפותו של מרשו, וציין כי "יחסיו עם הוריו ז"ל היו מצוינים עד יומם האחרון". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה