אין שינוי במצבו של הילד שטבע באמבטיה בביתו



מבית החולים 'שערי צדק' נמסר כי למרבה הצער, מצבו של הילד בן ה-3 שטבע באמבטיה ביום ב האחרון, מוסיף להיות קשה, כמו גם מצבה של התינוקת בת ה-4 חודשים שהתמוטטה אתמול במעון בו שהתה, מסיבה שטרם ברורה. אמה של התינוקת קוראת לציבור להתפלל להצלתה

מוסיף להיות קשה מצבו של הפעוט בן ה-3 אשר טבע באמבטיה שלשום בביתו בשכונת 'גבעת מרדכי'. 
דוברת בית החולים 'שערי צדק' שוהם רוביו מוסרת, כי הילד עדיין מאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ כאשר הוא מורדם ומונשם, ולמרבה הצער אין כל סימני התאוששות עדיין.

גם מצבה של התינוקת בת ה-4 חודשים שהתמוטטה אתמול בבוקר (שלישי) במעון בו היא שהתה מוסיף להיות קשה. מסיבה שעדיין לא ברורה, איבדה הפעוטה את הכרתה ופונתה בבהילות לבית החולים כאשר היא מונשמת, ומצבה נותר עדיין ללא שינוי.
אמה של התינוקת, הדס, פנתה לציבור וכתבה: פעם ראשונה שאני שולחת מייל לכל כך הרבה אנשים ומקווה שהוא יגיע לעוד הרבה יותר מכפי שאני משערת... אבל הפעם זה לא סתם מייל, זוהי קריאת הצלה". "התינוקת שלי - אפרת - שוכבת במצב אנוש בטיפול נמרץ, לאחר מצב של 'טרום מוות עריסה' ממנו היא נצלה בנס. כעת היא מונשמת ומצבה יציב, אך היא עדיין לא התעוררה", כותבת האם.

"הרופאים טוענים ש-48 השעות הראשונות הן הקריטיות ביותר. אנא, אני פונה בדמעות לכל מי שרק יכול לומר פרקי תהילים ולקרוע שערי שמיים, לקבל קבלה קטנה, להוסיף מצווה או כל דבר אחר לרפואתה של תינוקת אפרת בת הדס". "זוהי הצלת חיים של ממש!!! מאחלת לכם שלעולם לא תדעו עוד צער, ושתשכון בביתכם הבריאות והשמחה, מוסיפה האם".
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה