מ-16 עד 63: מפגש בין הסטודנטית הצעירה לסטודנטית המבוגרת ביותר



לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית, נפגש נשיא האוניברסיטה, פרופסור מנחם בן-ששון, עם הסטודנטית הצעירה והמבוגרת ביותר שהחלו את שנת לימודיהן באוניברסיטה העברית

נעמה ביאנקו, בת 16 מכפר הנשיא, היא הסטודנטית הצעירה ביותר שהחלה את לימודיה באוניברסיטה השנה. נעמה סיימה את לימודיה בבית הספר היסודי כבר בגיל עשר, ואת לימודיה התיכוניים עשתה במסגרת אקסטרנית בבית ספר בארצות הברית וקיבלה את תעודת הבגרות האמריקנית שלה בגיל 15.

נעמה התחילה את הלימודים באוניברסיטה העברית בחוג ללימודי גיאוגרפיה. בפגישה עם הנשיא סיפרה נעמה כי היום הראשון ללימודים היה מעניין והיא מקווה שכך יהיה גם בהמשך השנה. כשנשיא האוניברסיטה שאל אותה על תוכניותיה להמשך ענתה כי היא מתכוונת לסיים את התואר הראשון, להתגייס לצבא ומיד לשוב לאוניברסיטה העברית ולהתחיל את הלימודים לתואר השני בגיאוגרפיה.

עודדה אקר, הסטודנטית המבוגרת ביותר שהחלה  את לימודיה באוניברסיטה העברית, היא בעלת תואר ראשון בהיסטוריה של עם ישראל ומחשבת ישראל מאוניברסיטת חיפה. בגיל 63, החליטה לשוב לאקדמיה וללמוד בחוג למדע הדתות באוניברסיטה העברית.

עודדה סיפרה לנשיא כי היום הראשון ללימודים עבר בהתרגשות רבה: "חבריו של בני, שעושה דוקטורט באוניברסיטה העברית, קיבלו אותי בשער הכניסה ומאז ליוו אותי בכל היום. אני מקווה שהלימודים יהיו מעניינים ושהאווירה תמשיך להיות צעירה".
 

נשיא האוניברסיטה התרגש לפגוש את הסטודנטית הצעירה והמבוגרת ביותר באוניברסיטה וביקש מהן לשים לב שלמעשה שתיהן צעירות בכך שהן מתחילות דרך חדשה. פרופסור בן-ששון בירך את השתיים ואמר: "אנחנו שמחים שבחרתן ללמוד באוניברסיטה העברית ומקווים שנעמוד בציפיות ההדדיות. עכשיו כשאנחנו יודעים ששתיכן מגיעות אלינו מהצפון, אני מקווה שתמשיכו לשמור על קשר, למרות פערי הגילאים, ואולי אפילו תחלקו טרמפ משותף לאוניברסיטה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה