חו"ל זה כאן: נפתח בית הכל בו הגדול בישראל " המשביר לצרכן " עשרות אלפי ירושלמים הגיעו לחגיגה



על הפתיחה הנוצצת של סניף הדגל של "המשביר לצרכן" ניצחו, שדרני רדיו י-ם: ירון אילן ואלעד עמדי שהעבירו את הפתיחה שהעיר י-ם עוד לא ראתה כמותה בשידור חי. ההמונים שבאו נהנו ממפגן של מזרקות מים מרקדות בשילוב מיצג מולטימדיה, תהלוכת ענק המשלבת תזמורת כלי נשיפה, אקרובטים, אמני קרקס ופסלים אנושיים. בבקר, התקיים טקס קביעת מזוזה חגיגי בהשתתפות מאות אישים בכירים במשק ובמגזר העסקי

שוקה כהן
אתמול (ג') נחנך ברוב פאר והדר הסניף החדש של רשת "המשביר לצרכן", ה-38 במספר, בכיכר ציון בירושלים. הסניף, שזכאי לתואר בית הכל-בו הגדול ביותר בישראל, הוא בניין בן 7 קומות ו-5,000 מ"ר לחובבי קניות ומותגים.

כראוי לבית כל-בו שמיישר קו עם בתי הכל-בו המובילים בעולם, מ"הרודס" ועד "גלרי לפאייט", ב"המשביר לצרכן" הפיקו אירוע פתיחה מושקע, בסדר גודל שכמותו לא נראה בארץ. עלות ההשקעה בחגיגות, נאמדת על כ-1.5 מיליון שקל.

לפני אירוע המרכזי, התקיים באוהל שהוקם בקדמת הסניף, טקס קביעת מזוזה חגיגי למוזמנים בלבד. על הטקס ניצח רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ', ראש עיריית ירושלים ניר ברקת,  הנהלת "המשביר לצרכן" ומאות בכירים במשק ובמגזר העסקי.

אסף בן-דב, מנכ"ל "המשביר לצרכן": "אירוע הפתיחה מייצג את חוויית הקנייה הייחודית שמצפה למבקרים לאורך כל השנה. הסניף החדש מביא לירושלים את בשורות האופנה והלייף סטייל העולמיות, ואנחנו מאמינים שהוא יעשה לירושלים מה ש'מרקס אנד ספנסר' עשה ללונדון, 'גלרי לפאייט' לפאריז ו-KaDeWe לברלין".

 על האירוע המרכזי ניצחו שדרי רדיו י-ם: אלעד עמדי וירון אילן שהעבירו את הפתיחה בשידור חי  לעיני כ - 30,000 איש נלהבים. הקהל נהנה  ממיצג חוצות אורקולי אינטראקטיבי בליבה של הכיכר. המיצג שילב מוזיקת סראונד סוחפת, מזרקות מים צבעוניות מרקדות בקצב הצלילים ממש כמו במלון בילאג'יו בלאס וגאס,  הקרנת וידאו על מפל המים ומיצג מולטימדיה על חזית המבנה. תקדים את המיצג הייחודי תהלוכה ססגונית לאורכו של מדרחוב בן-יהודה בניצוחה של תזמורת כלי הנשיפה הירושלמית מארש דונדורמה, שהיא התשובה הישראלית המצליחה ביותר בעולם ל"נו סמוקינג אורקסטרה" של אמיר קוסטריצה. בתהלוכה, שתתקיים לצלילי מוזיקה מקורית, ג'אז, פ'אנק ומוזיקת עולם, ישתלבו אקרובטים ואמני קרקס וגם פסלים אנושיים שלפתע פתאום יקומו לתחייה. את האירוע המושקע תקנח חגיגת קניות ענקית בסניף עצמו.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה