כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול על הקמפיין לשחרורו של גלעד שליט



תמי שינקמן, יועצת התקשורת שניהלה את מאבקה של משפחת שליט והובילה את הקמפיין לשחרורו של גלעד שליט תגיע בשבוע הבא 8.11.11 (ג') להרצאת בכורה במכללת הדסה לרגל פתיחת החוג ללימודי פוליטיקה ותקשורת

בחודש שעבר, לצד השמחה וההתרגשות על חזרתו של גלעד שליט מהשבי,  התקיימו דיונים רבים באמצעי התקשורת אודות הקמפיין הארוך והמאסיבי שיצרה המשפחה במהלך ארבע השנים האחרונות. היו רבים ששיבחו ופרגנו, היו שביקרו וזלזלו, אך כמעט כולם הסכימו כי ללא הפעילות התקשורתית והלחץ שהופעל כך על ראש הממשלה, ספק אם גלעד שליט היה זוכה לחזור לביתו.

יועצת התקשורת של משפחת שליט, תמי שינקמן, מי שעמדה מאחורי הקמפיין,  תגיע מחר (ג')  להרצות במכללת הדסה בפני סטודנטים ותושבי העיר. זו צפויה להיות הרצאה ראשונה בסדרה של הרצאות שיתקיימו השנה במכללה, זאת לרגל פתיחת החוג לתקשורת ופוליטיקה.  

בראש החוג עומד פרופסור אריה נאור, בעברו מזכיר הממשלה ובעל שם ורקורד מרשים במחקר תחום מדעי המדינה. שינקמן, מנכ"ל משרד יחסי הציבור רימון-כהן-שינקמן, מהמובילים בישראל בתחום יחסי-הציבור וניהול מאבקים ומשברים תקשורתיים, תסקור את השתלשלות הקמפיין, תספר על "מאחורי הקלעים" , על הלבטים והמכשולים שעמדו בפניה וכן על אופן בניית הקמפיין יחד עם משפחת שליט.

 

ההרצאה פתוחה לקהל הרחב, ללא תשלום!

ההרצאה תתקיים ביום שלישי, 8 נובמבר 2011 בשעה 12.30 באולם גוטסמן, מכללת הדסה, רח' הנביאים 37 ירושלים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה