השמאל והחוצפה



בסוף שבוע שעבר נחשף מה שבארגון השמאל "סולידריות שייח ג'ראח" לא רצו שתדעו: המהומות היזומות של הארגון ביישוב ענתות בערב ראש השנה, היו למען אנס סידרתי

בסוף שבוע שעבר, נחשף על מי הגנו ארגון השמאל "סולידריות שייח גראח": בארגון ניסו לפרוץ ליישוב החילוני "ענתות" בערב ראש השנה, ולהכניס עימם את  יאסין רפאעי, תושב ירושלים, הידוע כאנס סדרתי מסוכן שנדון כבר ל-17 שנות מאסר בכלא בהרשעותיו השונות.

כזכור, בראש השנה האחרון הגיעו פעילי השמאל יחד עם האנס הסדרתי רפעאי, ודרשו להכניסו ליישוב כ"חקלאי תמים שנגזלו ממנו שדותיו". הפעילים אף חסמו את הכניסה ליישוב. בנוסף להרשעותיו הקודמות, הוגשו נגד יאסין ריפעי לאחרונה 5 תלונות שונות למשטרה בגין הטרדות ביישוב ענתות, הצתה, פגיעה באתר ארכיאולוגי, גניבה ועוד.

מתוך גזר הדין האחרון של רפאעי: "סבורני, כי בית המשפט אינו רשאי ליטול על אחריותו את האפשרות שהנאשם ימשיך להתהלך חופשי מחוץ לסורג ובריח בעתיד הקרוב או הרחוק הנראה לעין. דעתי היא, כי הנאשם הינו חסר תקנה בכל הנוגע לביצוע חוזר ונשנה של עבירות מין שכאלה, לרבות מעשי אינוס, ומחובתו הראשונית והעליונה של בית המשפט, היא כאמור להבטיח את שלום הציבור ובטחונו, על ידי כליאתו מאחורי סורג ובריח לתקופה ארוכה ביותר."

מוועד היישוב ענתות נמסר: "בראש השנה האחרון חגגו התושבים את החג, וכמו כל יישוב חילוני רצו לצאת את היישוב ולקבל אורחים, בעוד שקבוצת מתפרעים חסמה את הכניסה ליישוב ונהגה באלימות. מצער לגלות שהמהומה נגרמה בשל ניסיון להחדיר ליישוב אנס סדרתי מסוכן. אנו מקווים שהמשטרה תפעל במהירות לחקור את ההתפרעות, ואת הסיבה שהוסתר מהציבור כי מדובר בעבריין מין שכזה. נמשיך להגן על ילדינו ואנו מקווים שהציבור יוקיעו את העבריינים ואת תומכיהם. מעניין מה היו מרגישים אותם מתפרעים בכניסה ליישוב אם בני סלע היה מגיע לבקר אצלם בשכונה "

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה