תושב מאה שערים ניסה להבריח בבטנו קוקאין לארץ



כתב אישום הוגש היום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד תושב מאה שערים בן 47, הנאשם בניסיון להבריח מפרו לארץ מעל לק"ג של סם מסוג קוקאין. הנאשם נעצר בשדה התעופה מיד עם נחיתתו וסמים נמצאו בכליו ובבדיקה בבית החולים נמצאו סמים נוספים בבטנו. הנאשם הודה כי ניסה להבריח את הסמים בעבור תשלום של חמשת אלפים שקלים

 היום בבוקר הוגש כתב אישום נגד אדם חרדי בן 47 תושב שכונת מאה שערים בעיר, בגין ניסיון להבריח סם מסוג קוקאין במשקל של למעלה מק"ג מפרו אל ישראל. על פי כתב האישום, לפני כשבועיים וחצי, הנאשם טס מישראל ל-לימה (בירת פרו), שם קיבל לידיו את הסמים ארוזים בשקיות ניילון נצמד, בלע כמה מהם, ולאחר מכן שב לישראל בטיסה דרך אמסטרדם (הולנד). 

מיד עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון, הוא נעצר על ידי מחלק הסמים בשדה, ובמהלך בדיקה בכליו נמצאו 25 מארזים במשקל כולל של 250 גרם, המכילים את הסם. הנאשם הועבר לאחר מכן לחקירה במפלג התשאול של משטרת ירושלים, ובבדיקה שנערכה לחשוד באחד מבתי החולים בעיר, גילו חוקרי המשטרה עוד 3 מארזים של סם בבטנו של הנאשם, במשקל כולל של 750 גרם.
בחקירתו סיפר הנאשם כי קיבל את הסמים מאדם בפרו, וכי היה אמור לקבל עבור הברחתם ארצה סכום של חמשת אלפים שקלים.
שווי הסם בארץ, אגב, מוערך בכמיליון וחצי שקלים. 

היום כאמור, הוגש נגד האנשם כתב אישום בגין יבוא סם מסוכן לארץ, והמשטרה עדיין מנסה לאתר את החשודים בארץ שהיו אמורים לקבל מהנאשם את הסמים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה