כתב אישום הוגש הבוקר נגד דניאל מעוז המואשם ברצח הוריו



בבית המשפט המחוזי בעיר הוגש לפני שעה קלה כתב אישום חמור נגד דניאל מעוז, המואשם כי רצח את הוריו. מעוז מואשם כי עשה זאת במטרה לכסות חובות הימורים אליהם נקלע, וכי ניסה לטשטש ראיות לאחר המעשה. בדיון נכחו אחיו ואחותו של מעוז

כתב אישום חמור הוגש הבוקר נגד דניאל מעוז, המואשם כי רצח את הוריו, נוח ונורית מעוז, לפני כחודש בדירתם שבשכונת רמות בעיר. בדיון נכחו גם אחיו ואחותו של מעוז, אשר סירבו להגיב על כתב האישום או לדבר עם כלי התקשורת הרבים שנכחו באולם בית המשפט.
 
כתב האישום מתאר כיצד מעוז הסתבך בחובות הימורים הנאמדים במאות אלפי שקלים, ולכן תכנן את הרצח המזעזע במטרה לזכות בכספי הירושה של הוריו ולשלם באמצעותם את חובותיו. מתוך שחזור המידע ב"דיסק הקשיח" שבמחשבו של מעוז, עולה כי בשעות שקדמו לרצח מעוז "ניסה ללמוד" על מקרי רצח בעבר, בעיקר על רקע לאומני (בין השאר "חקר" מעוז את הרצח של משפחת פוגל ז"ל ביישוב איתמר), על מנת לנסות ו"לביים" את זירת הרצח - כך שתיראה כאילו מדובר במקרה רצח שבוצע על רקע לאומני על ידי מחבלים. כמו כן, משחזור המידע בכונן המחשב (שמעוז חשב כי מחק), עולה עוד כי הוא ניסה ללמוד גם על דיני ירושה, ומקרים העוסקים בנושא זה.
 


כתב האישום מתאר את מעשה הרצח, עת יצא הנאשם מביתו בתל אביב (שם הוא עובד כעורך דין) אל בית הוריו בירושלים, שם נטל סכין מטבח ארוכה והחל לדקור את נוח אביו אשר שהה בסלון הבית מספר רב של פעמים. לשמע זעקות האב, יצאה האם נורית מחדרה ומיהרה אל הסלון, שם דקר אותה בנה עד למותה.

לאחר הרצח, ניסה מעוז לטשטש את הראיות ואף שפך אקונומיקה על גופות הוריו במטרה להשמיד שרידי די.אן.איי שלו בזירה. לבסוף, נטל מעוז את ארנקו של אביו וגנב ממנו אלף שקלים.

בית המשפט האריך את מעצרו של מעוז, שסרב להגיב לשאלות העיתונאים במקום, עד ל-7 בנובמבר.  

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה