אחי החשוד ברצח הוריו מתנערים ממנו



תמר מעוז, אחות החשוד ברצח הוריו: "המשפחה לא תמכה ולא תתמוך לעולם במי שחשוד במעשה עוולה כגון זה"

תמר מעוז, אחותו של דניאל מעוז החשוד ברצח הוריו נח ונורית בחודש שעבר, פרסמה היום בדף הפייסבוק שלה הודעה ולפיה המשפחה אינה תומכת באח דניאל.
                       

"אתמול נדהמנו לגלות" כתבה, "כי שלושה ימים לפני מעצרו בחר דניאל מעוז להתראיין ולמסור בין היתר דברים בשמנו, וזאת למרות החלטה מפורשת ומשותפת של המשפחה שלא להתראיין".
               
"לאורך השבוע האחרון התלבטנו בשאלת התמיכה בדניאל, שהפך באחת מאחינו לחשוד ברצח הורינו. לאור התפתחות החקירה ולאור הממצאים שהובאו בפנינו ופסיקת השופט על הארכת המעצר שלו, החלטנו כי התמיכה שניתנה על ידינו למימון עלויות הגנתו תיפסק באופן מיידי, ואף מסרנו על כך הודעה לעורך דינו", הוסיפה. 
              
"חשוב לנו להבהיר" הדגישה, "כי נוכחותנו באולם הדיונים היתה על מנת לקבל תמונה מלאה על התקדמות החקירה וההליך המשפטי בטרגדיה הנוראית שהפכה את עולמנו, ולא משום סיבה אחרת.אנו רואים בחומרה את דברי הכתב משה נוסבאום אשר ייחס לנו תמיכה או אהדה לחשוד ברצח הורינו, ללא כל שיחה או בירור העובדות עימנו. אנו מבקשים להביא את הודעתנו בפני הציבור באופן מיידי ולא לגרום למשפחה עוגמת נפש נוספת. המשפחה לא תמכה ולא תתמוך לעולם במי שחשוד במעשה עוולה כגון זה".
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה