צדק חברתי מתחיל בצדק מדיני



תנועת "החופש לבחור – החופש להיבחר", יצאה הבוקר (ב') בקמפיין נגד בחירת שלי יחימוביץ למנהיגת תנועת העבודה

הקמפיין החל היום בכלי התקשורת השונים ומטרתו למנוע את בחירת שלי יחימוביץ' כיו"ר תנועת העבודה, תחת האמירה: "צדק חברתי מתחיל בצדק מדיני."
 

בתנועת "החופש לבחור", קוראים למתפקדי מפלגת העבודה שלא להצביע עבור ח"כ שלי יחימוביץ לראשות העבודה. לטענתם  מפלגת העבודה זקוקה למנהיג חברתי אמיתי, זאת בכדי לחזור ולהיות גורם דומיננטי ולהנהיג את מחנה השלום. מנהיג חברתי אמיתי, הם אומרים, תומך בפלורליזם, בערכי השוויון ובערכי הצדק. מנהיג חברתי אמיתי מתנגד לכיבוש, לאפרטהייד ולשליטה על עם אחר. מנהיג חברתי אמיתי לא תומך בהתנחלויות. מי שבעד התנחלויות ומצדיק אותם חברתית , לא יכול להיות מנהיג חברתי, כך הם טוענים.
 
חברי התנועה אף נימקו את הסתייגותם ומנו ח"כ אחרים מהעבודה אשר לדעתם יטיבו עם התנועה ויחזירו אותה לגדולתה, בהם: עמרם מצנע, בוזי הרצוג ועמיר פרץ. בנוסף, ציינו בהודעה אישים פוליטיים נוספים, שלא מן התנועה המתאימים למחנה השלום: אריה דרעי, אלדד יניב  או דב חנין.
 
יואב גוטרייך, יו"ר התנועה אמר: "המחאה הציבורית שהרעישה את הארץ השבועות האחרונים הראתה כי לאזרחים בישראל יש רצון למנהיג חברתי אמיתי. מנהיג חברתי חייב להיות גם מנהיג מדיני. לא ייתכן כי מי שאינו רואה את הרעה החולה בהתנחלויות ואת העוול שנעשה בהקמתן, יציג עצמו כמנהיג חברתי. בכדי להחזיר את תנועת העבודה לימיה הגדולים ולהנהיג מדינה חברתית יש לפנות למנהיגים אמיתיים, ולא חסרים כאלה: עמרם מצנע, בוזי הרצוג, אריה דרעי ועוד".
 
תנועת "החופש לבחור - החופש להיבחר" הינה תנועה שפועלת נגד חקיקה אנטי פלורליסטית ואנטי דמוקרטית. פועלת בנושא מניעת חוק החרם ובעד חופש ביטוי ציבורי באשר הוא.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה