נאום נתניהו - בעקבות האירועים בשגרירות במצרים



בנאום מיוחד אמש, התייחס ראש הממשלה נתניהו לאירועים במצרים וסיפר על הדרמה שהתחוללה בליל שישי בשגרירות ישראל בקהיר, עד לחילוצם בבטחה של אנשי השגרירות. צפו בנאום המלא

בנאום אמש (מוצ"ש), סיפר ראש הממשלה על הדרמה הגדולה שארעה בשגרירות ישראל בקהיר,  כשהמון משולהב ומוסת פרץ אל בניין השגרירות, שבו התבצרו באותה שעה 6 מאבטחים ישראלים.
 
נתניהו הודה בנאומו לנשיא ארה"ב ברק אובאמה, על התערבותו וסיועו לפתרון המשבר, וציין כי לאורך כל האירוע עמד בקשר עם יונתן, אחד מהמאבטחים הנצורים - עד לחילוצו בשלום.
 

את נאומו סיים נתניהו במילים הבאות:
"נמשיך לשמור על השלום עם מצרים. זהו אינטרס של שתי המדינות. ננסה למנוע הידרדרות נוספת ביחסינו עם טורקיה. לא בחרנו במסלול הזה. במידה שהדבר תלוי בנו, נפעל להוריד את הלהבות, ואם הדבר ניתן גם לשקם את היחסים.נמשיך לחתור לשלום עם הפלסטינאים. לצורך כך יש לחזור מהר ככל שניתן לנתיב של מו"מ לשלום, מו"מ ישיר. רק באמצעותו ניתן לקדם את השלום, ורק באמצעותו ניתן להשיג את השלום. וביחס למשא ומתן זה אני מאמין שרבים היום בארץ ובעולם, כשרואים את המתרחש באזור, מבינים הרבה יותר טוב את העמידה המוצדקת שלנו להגן על צרכי הביטחון של ישראל בכל הסדר עתידי."
 
לצפייה בנאום נתניהו במלואו:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה