תיעוד מצולם: חרדי תוקף באלימות את בתו בת ה12 בעיר העתיקה



סרטון וידיאו אשר צולם במצלמות האבטחה של העיר העתיקה, תיעד תקיפה אלימה של ילדה בת 12 על ידי אביה, חרדי תושב צרפת, אשר הופסקה רק הודות להתערבותם של עוברי אורח אשר הדפו אותו לאחור והזעיקו שוטרים. לאחר שנעצר ונחקר, גורש האב חזרה לצרפת

בתאריך ה18.8.2011, תיעדו מצלמות הביטחון בעיר העתיקה אירוע של אלימות קשה במדרגות המוליכות אל הכותל המערבי.   בסרטון ניתן לראות אב חרדי, אשר תוקף באלימות את בתו בת ה-12 אשר עומדת לצד שני אחיה, וכל זאת כאשר האם מפנה את גבה אל התקיפה במכוון.
 

לתדהמת עיני העוברים והשבים, ניתן לראות את האב מפיל את בתו לריצפה וממשיך לסטור לה כאשר היא שרועה על  הקרקע, ולאחר מספר רגעים בהם היא מתאוששת ונעמדת שוב על רגליה, שב האב ומתנפל עליה במכות ומטיח אותה בכוח אל הקיר הסמוך. 
 
בשלב זה, הופסקה התקיפה האלימה, הודות לעוברי אורח אשר הבחינו בנעשה ומיהרו להדוף לאחור את האב, אותו עיכבו עד להגעתם של מאבטחי הכותל ושוטרים, אשר עצרו את האב לחקירה, במהלכה התברר כי מדובר בתייר חרדי תושב צרפת.  לאחר שנלקחה עדותן של האם ושל הילדה שהותקפה, הוחלט לגרש את האב בחזרה לצרפת.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "חומרי החקירה הועברו לידי משטרת צרפת ושאר רשויות החוק הרלבנטיות, אשר תבחרנה אם וכיצד להמשיך את הטיפול בפרטי המיקרה".
להלן הסרטון בו נראה האב תוקף את בתו:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה