יו"ר הכנסת פתח את שנה"ל בהר חומה: ילדים רבים רוצים להיות חברי כנסת



יושב ראש הכנסת בחר לציין את פתיחת שנת הלימודים בביקור בבית הספר הממלכתי החדש בשכונת הר חומה בעיר. בסיור עם ראש העיר ניר ברקת, ברך ריבלין את ילדי כיתה א': "כל אחד מכם הוא עתיד גדול"

היו"ר ריבלין עם ראש העיר ברקת בב"ס בהר חומה
יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, פתח הבוקר את שנה"ל תשע"ב יחד עם ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, בביה"ס הממלכתי החדש שנפתח בשכונת הר חומה בבירה, לאור הגידול שחל במגזר הציוני לאחר שנים של צמצום.

השניים שוחחו עם ילדי כיתה א' וברכו אותם לקראת השנה החדשה. ריבלין הופתע לגלות כי רבים מילדי גן וכתות א' היו רוצים להיות חברי כנסת.

"יש לנו רק 120 מושבים בכנסת", אמר לילדים בחיוך, ולילדי א' הוסיף: "כל אחד מכם הוא עתיד גדול. גם הנשיא, ראש הממשלה, השרים והח"כים היו בכתה א'. כל הישג מתחיל בקניית לימוד וידע. תשאפו לגדולות ותגיעו לגדולות לתפארת מדינת ישראל והעיר ירושלים". 

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת,  ביקש מהתלמידים להשקיע בלימודים, "כשתהיו גדולים תראו כמה חשוב היה שלמדתם בבית הספר. בבית הספר לא רק לומדים חשבון, תורה, עברית ולשון אלא לומדים ללמוד. ככל שתלמדו דברים חדשים, כך יפתחו בפניכם אפשרויות רבות ותוכלו לעשות מה שאתם רוצים!", אמר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה