העירייה והמשטרה פינו בנייה לא חוקית ביער גילה



במבצע משולב של עיריית ירושלים ומשטרת המחוז פונתה אתמול (ב') השתלטות על שטח ירוק פתוח בגילה. במקום הוקמו מספר מבנים ארעיים ללא היתר ובשטח ירוק וכן הוחזקו בעלי חיים ללא השגחה מתאימה

בעקבות פניות משטרת ירושלים לעירייה על שימוש במבנים כמקום לביצוע עבירות פליליות , פקחי הפיקוח העירוני יחד עם המחלקה לפיקוח על הבניה,  עובדי השירות הווטרינרי ומשטרת ישראל פינו אתמול את ההשתלטות הבוטה על שטח ירוק פתוח.  
                    

במסגרת הפעולה נהרסו במקום  6 מבני עץ  מתוכם  2 מבנים שיועדו לבעלי חיים. נתפסו חמור, כבש חולה, תרנגול, 2 כלבים לא מסומנים ולא מחוסנים ושלושה תוכים. כל בעלי החיים הועברו  לטיפול במתקן השירות הווטרינרי.  
                                                                                           
ההריסה בוצעה באמצעות ציוד מכני כבד ולצורך פינוי השטח הוזמנו 8 משאיות בעלות קיבולת של כ-7 טון כל אחת שמולאו גם בשתי גרוטאות של כלי רכב. הציוד מהמבנים הוחרם על ידי הפיקוח העירוני.   מדובר בהשתלטות על שטח של 20 דונם שהבניה אסורה בו -שטח פתוח ירוק שבבעלות מינהל מקרקעי ישראל.  
                               
פינוי השטח בוצע מכוח חוק  העזר לירושלים (שמירת הסדר והניקיון) ומתוך מחויבות העירייה לשמירה על השטחים הפתוחים ומניעת השתלטות לא חוקית על שטחי ציבור.   עם סיום הפינוי הוחזר השטח למינהל מקרקעי ישראל שיפעל לשיקומו המלא.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה