חברת "נבאחו" הירושלמית נמכרה ב-30 מיליון דולר



חברת הסטארט-אפ הירושלמית "נבאחו סיסטמס", המתמחה באבטחת מידע ברשת, נמכרה לחברת "Salesforce" האמריקאית בסכום של 30 מיליון דולר. החברה המונה 20 עובדים, הוקמה בשנת 2009 ע"י דן גרוס, דייויד מוסקוביץ' ודורון אברהם

חברה ישראלית נוספת ביצעה "אקזיט" מוצלח, והפעם מדובר בחברה הירושלמית "נבאחו סיסטמס", אשר נמכרה לענקית המחשוב האמריקנית "Salesforce", בשווי עסקה המוערך בכ-30 מיליון דולר.מייסד ומנכ"ל בפועל. דן גרוס

נבאחו סיסטמס הוקמה ב-2009 על ידי היזמים דן גרוס (בתמונה, המשמש גם כמנכ"ל החברה), דיוויד מוסקוביץ' ודורון אברהם. החברה טופחה על ידי קרן "JVP" של אראל מרגלית, אשר השקיעה בחברה כ-2.5 מיליון דולר, ומומחים מטעמה ליוו את החברה בתחום העסקים, הטכנולוגיה והמדיה. החברה, שהוקמה בשנת 2009, מונה  20 עובדים, ויושבת בירושלים.
 

נבאחו סיסטמס מתמחה באבטחת שירותי "ענן" - טכנולוגיה המתייחסת לאחסנת מידע באינטרנט שלא בשרתים או במחשבים מקומיים - אלא ברחבי האינטרנט, מה שמספק אבטחה גבוהה יותר למידע שכן הגישה אליו מצד גורמים עוינים הופכת מסובכת ביותר.
תחום מחשוב הענן נחשב היום לאחד הטרנדים החזקים בתעשיית התוכנה. יותר ארגונים מעדיפים לנהל את השירותים שהם מציעים ללקוחות באמצעות מחשוב ענן, מודל שמאפשר גמישות רבה יותר בזכות העובדה שהמידע נשמר בחוות שרתים בענן, והלקוח צורך ומשלם רק לפי השימוש שלו בפועל.

נבאחו (Navajo) קרויה על שמו של שבט האינדיאנים השני בגודלו בארה"ב, אשר ילידיו גויסו ליחידות הנחתים במלחמת העולם השנייה. הם סייעו בלחימה בחזית היפנית באמצעות העברת מסרים מודיעיניים בשפת הנבאחו שלא פוענחה על ידי היפנים כל תקופת המלחמה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה