הערב צעדו כאלפיים איש מגן הסוס לביתו של ראש הממשלה

 אחרי השעה 21:00 זה כבר היה ברור, העצרת הגדולה שתוכננה להערב, תהיה קטנה במימדיה מזו שתכננו המארגנים. לצעדה שהחלה מגן הסוס ועד לבית ראש הממשלה, הגיעו כ-2,000 איש.
 

קריאות בסגנון: "הו-הא מי זה בא, מדינת הרווחה", נשמעו מכל עבר בניסיון לחמם את האוירה, גם שירים מהסוג של: "לביבי שלי שלוש דירות" היו מנת חלקם של המוחים הערב.
 
כל הכוחות והמשאבים מופנים כרגע "לעצרת המיליון", המתוכננת למוצ"ש הבא. המארגנים יחזרו הערב לאוהלים ויתחילו לעבוד במרץ לקראת השבוע החדש, בדרך לעצרת הגדולה. 
 
בראש הצעדה משדרות רוטשילד הלך הפעם גם נועם שליט, שבנו גלעד יהיה מחר בן 25, חמש שנים בשבי חמאס. "אני ומשפחתי אכן נפעמים למול המחאה המופלאה שהתפשטה לכל רחבי הארץ, בקריאה של מאות אלפי תושבים בתחינה שיקשיבו להם", הוא אמר בעצרת.
שליט הוסיף: "אנחנו דורשים מהמנהיגים לדעת להתייצב אל מול הערך והאמת ולומר בהיעדר חלופות אחרות, עקב אוזלת היד של ממשלת ישראל, לשלם את המחיר המבוקש ולהחזיר את גלעד הביתה. אנחנו אומרים הערב לראש הממשלה ולמקבלי ההחלטות – מנהיג שמוכן להתמודד עם הפקרה במשך שנים רבות של חייל צה"ל ואינו מוכן להתמודד עם הסיכונים הכרוכים בשחרורו, אינו ראוי להנהיג אותנו, את המדינה הזאת.
"כל כך הרבה דברים נמנעים מגלעד", המשיך אביו של החייל החטוף בדבריו. "מלבד האפשרות לחגוג יומולדת עם הוריו, אפילו את הזכות להצטרף ממחאת הצעירים מונעים ממנו. חמישית מחייו הצעירים מבלה גלעד בשבי החמאס. גלעד אינו פוסטר, סטיקר או דמות קרטון. גלעד הוא אדם חי. אדם הקבור חי בעזה".
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה