מעצרה של מרגול הוארך עוד ב-9 ימים



בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר את מעצרה של הזמרת עוד ב-9 ימים. היא חשודה בסחיטה באיומים של אמרגנה, קשירת קשר לביצוע פשע ואיומים. מתוך החלטת השופטת: "קיים חשד סביר שהחשודה מעורבת בחשדות המיוחסים לה"

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר (רביעי) בתשעה ימים את מעצרה של הזמרת מרגלית צנעני החשודה בסחיטה באיומים של אמרגנה, קשירת קשר לביצוע פשע ואיומים.

גורם המעורה בתיק החקירה מעריך כי הדבר מלמד על תשתית ראיות מוצקה, שכן אין לזמרת עבר פלילי ונמסר כי היא משתפת פעולה עם חוקריה.
 
בהחלטתה של השופטת שירלי דקל נאמר כי "בהתחשב בחומר החקירה שהוצג, קיים חשד סביר שהחשודה מעורבת בחשדות המיוחסים לה. לא אוכל להיעתר לשחרור החשודה בחלופת מעצר משום שקיים חשש לשיבוש הליכי חקירה ואני מורה על הארכת מעצרה של החשודה בתשעה ימים נוספים".

עורך דינה של הזמרת, שחר חצרוני, הודיע כי בכוונתו לערער לבית המשפט על ההחלטה כבר בהמשך היום.

על פי החשד המיוחס לה, צנעני ביקשה מעבריינים בארגון הפשע של עמיר מולנר לפנות למנהלה האישי אסף אטדגי ולגבות ממנו כספים אשר לטענתה הוא חייב לה עבור תמלוגים מהצלחתו של הזמר עומר אדם, המנוהל אף הוא על ידי אטדגי, לאחר שהזמרת ואטדגי היו שותפים לקידומו ולהצלחתו.

הארכת המעצר מלמדת על תשתית ראייתית מוצקה. מרגול
כעת מתברר, כי חוקרי המשטרה עקבו אחר הזמרת מזה תקופה ארוכה והאזינו לשיחות הטלפון שלה.

מהמעקב עולה כי לאחר שצנעני ואטדגי לא הצליחו להסכים ביניהם על פתרון המחלוקת, פנו השניים ל"בוררות" בעולם התחתון, בה הוחלט על אטדגי לשלם לצנעני סכום כסף הנאמד בכמה מאות אלפי שקלים. לאחר שאטדגי השתהה בתשלום, פנתה המזרת, לפי חשד החוקרים, לגורמים עבריינים המשתייכים לארגונו של העבריין עמיר מולנר, במטרה להכריח את אטדגי לשלם את הסכום.
 
איציק קלה:"מקווה שההר יוליד עכבר"

בתוכנית האקטואליה "בדרך הביתה עם שלום אורן" אמש (ג') ברדיו ירושלים, התראיין הזמר והיוצר הירושלמי איציק קלה, חברה של צנעני מזה עשרות שנים. "אני מאוד מופתע", אמר קלה בפתח דבריו והוסיף: "אני מכיר את מרגול המון שנים ואנו חברים טובים, ואני מאוד מקווה שההר יוליד עכבר".
 
בהתייחסותו ל"תדמית" שנוצרה לזמרת בציבור, אמר קלה כי "אנשים לא באמת מכירים את מרגול, יש לה נשמה של מלאך. היא אדם שאוהב לעזור לאנשים בלי חשבון. היא אישה יוצאת מן הכלל, ואני מקווה שהכל יהיה בסדר".
לריאיון המלא של הזמר ברדיו י-ם, ניתן להאזין בקישור הבא:

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה