בני הזוג שנרצחו ברמות: נח ונורית מעוז



גופות בני הזוג נמצאו הבוקר בדירתם בשכונת רמות ב' וסימני אלימות עליהן. היחידה המרכזית של משטרת המחוז פתחה בחקירה

כוחות המשטרה בזירה, הבוקר
נח ונורית מעוז, שהיו שניהם בשנות השישים לחייהם, הם שני הנרצחים שגופותיהם התגלו הבוקר ברחוב האחים להרן בשכונת רמות ב' כשעליהן סימני אלימות קשים. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותם עם הגיעו לזירה.
                                                 

לאחר שלבקשת המשטרה, הטיל בית המשפט השלום בעיר בשעות הצהריים צו איסור פרסום על הפרשה, הותרה לקראת שעות הערב לפרסום זהותם של הנרצחים. נח מעוז שימש כמנהל מרפאת השיניים בקניון מלחה ונורית מעוז שימשה כסמנכ"לית רשות הפטנטים. לזוג ארבעה ילדים, אחת מהן היא תמר מעוז שהיתה בעברה קפטנית נבחרת הנשים בכדורסל.
השכנים סיפרו כי השניים קנו דירה חדשה בעיר מודיעין והתכוונו לעבור אליה כבר בימים הקרובים, כאשר אמש הגיע לביתם האדם שקנה מהם את הדירה ברמות, עם התשלום האחרון על הדירה.
               
             
מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי בנם של בני הזוג הגיע הבוקר לדירת הוריו, לאחר שהוזעק על ידי אחת השכנות שם מצא את השניים כשעליהם סימני דקירה. את המשטרה הזעיקה שכנה של הזוג. היא התקשרה למוקד 100 והודיעה כי רצחו את שכניה.
                  
לדברי השכנה שהזעיקה את הבן, אמה נאמן,  במהלך הלילה נשמעו צעקות ולאחר מכן נשמעה הזעקה "הוא רוצח אותי" אך לא היא ולא שאר השכנים הצליחו לזהות את מקור הצעקות. בבוקר, משראתה כי מכוניות בני הזוג בחניה ועיתון הבוקר עדיין על מפתן דלתם, עלה חשדה והיא הזעיקה את אחד מילדי הזוג.  
שכן אחר של בני הזוג סיפר כי שהה בשעות הבוקר בביתו עת שמע את זעקותיו של הבן של השכנים. הוא מיהר לבית בני הזוג שם מצא את שכניו שותתי דם.
                  
המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד של מפלג התשאול ביחידה המרכזית. מפקד תחנת שפט, סנ"צ יעקב סוררו אמר כי בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים ועד כה לא נעצרו חשודים.
            
על הפרשה עדיין מוטל צו איסור פרסום בנוגע לחקירה ולפרטי המקרה.
             
 
צילום : פלאש 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה