הפגרה בכנסת: זמן לשיפוצים



מליאת הכנסת בפגרה, ובמשכן מנצלים את הזמן למקצה שיפורים ושיפוצים נרחב באולם המליאה. ישיבה מיוחדת, אם וכאשר תכונס, תיערך באודיטוריום המשכן.

מאז שנות התשעים, כל אימת שנקרע או התלכלך השטיח המרפד את רצפת אולם מליאת הכנסת, או שהיה צורך בתיקון אחת מתשתיות החשמל והתקשורת המורכבות תחתיו, היו עובדי המשכן מוסיפים "טלאי" חדש לאחר המעשה.
במשכן הכנסת, החליטו לנצל את הפגרה הנוכחית לשיפוץ נרחב, שעיקרו החלפת השטיח הותיק שהותקן לפני קרוב לעשרים שנה ומאז לא הוחלף. החלפת השטיח תהווה הזדמנות גם לבדיקה של כלל מערכות התקשורת והתשתית העוברות תחתיו, אשר חלקן מיושנות ודורשות החלפה, בכפוף לבדיקתן על ידי אנשי המקצוע.

מנכ"ל הכנסת דן לנדאו, מוסר כי המטרה העיקרית בשיפוץ הנרחב היא שיפור היעילות של העבודה באולם המליאה: "טלאי על טלאי שנעשה במשך שנים עומד להסתיים. במושב האחרון גם היו מספר תקלות טכניות שבהחלט העיבו. אני מאמין שאחרי השיפוץ הרי שמבחינה טכנולוגית ישודרג אולם המליאה באופן משמעותי כפי שצריך וראוי לה לכנסת ישראל בשנת 2011".
בימים האחרונים דובר רבות על כינוס הכנסת לישיבה מיוחדת בעקבות גל המחאות השונות בארץ. במידה והכנסת תידרש להתכנס, נמסר כי אולם האודיטוריום הוכשר לארח את הישיבה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה