פרשת הכת המסתורית: נחשפו נסיבות מותו של רנ"ג יצחק אלבז ז"ל



נסיבות מותו של רנ"ג יצחק אלבז ז"ל

עם הסרת צו איסור הפרסום אתמול לגבי פרשת הכת המסתורית במסגרתה נעצרו 9 אנשים , שלושה גברים ושש נשים, התבררו נסיבות מותו של רנ"ג יצחק אלבז ז"ל.

עם פתיחת החקירה הגלויה כנגד אנשי הכת ביצעו בלשי היחידה המרכזית נסיעה לאחת מדירות הכת בטבריה לטובת חיפוש. במהלך הנסיעה אירעה תאונת דרכים בה נהרג רנ"ג יצחק אלבז ז"ל ונפצע קשה מאוד רס"מ הדר מורשה, שעדיין מאושפז בבית חולים.

רנ"ג אלבז התגייס למשטרה בשנת 1989 כחבלן בגזרת יהודה ושומרון ובשנת 2000 עבר לשמש כבלש בימ"ר ירושלים.במותו הותיר אישה וארבעה ילדים.

יש לציין כי סיומה המוצלח של חקירת ימ"ר ירושלים, שבעקבותיה יוגשו היום כתבי אישום חמורים כנגד שלושת הגברים חברי הכת, אינו מהווה נחמה לבלשי  הימ"ר שספגו מכה קשה עת אחד מבלשיה המצטיינים והאהובים נהרג ובלש נוסף נפצע קשה, אך עם זאת יכולה לסמן לעצמה הימ"ר הצלחה בחקירה חשובה ובעלת פרופיל ציבורי גבוה.

פרסום דבר החקירה צמוד ליום השלושים למותו של רנ"ג אלבז שיצוין מחר על ידי משפחתו וחבריו.

מפקד ימ"ר נצ"מ שמשון נחום התייחס לפרשת מותו של רנ"ג יצחק אלבז ז"ל שהיה תחת פיקודו :" למדנו מיצחק אלבז ז"ל לשמוח על הדברים הקטנים שבחיים ולקבל את המציאות באהבה. את חייו המקצועיים הקדיש למשטרת ישראל, המשטרה אותה אהב והוקיר בכל רמ"ח איבריו. כשוטר למדנו ממנו לאהוב את עבודת המשטרה יום יום וראינו אותו מגלה אומץ לב, יוזמה, אכפתיות ונחישות.

יהי זכרו ברוך. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה