מה כותבים הח"כים לחברים...בפייסבוק



חברי הכנסת שלנו מתהדרים בכל הזדמנות על מספר החברים הרב שיש להם בפייסבוק.חברת מערכת ירושלים נט ליאת בל יצאה לטיול ברשת החברתית בכדי לבדוק מה כותבים חברי הכנסת לחברים - בשעת המחאה הגדולה

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני (קדימה): "הקריאות של הרופאים והמתמחים יחדרו בסוף את חדר הבידוד מרצון שבו בוחר ראש הממשלה לשבת. הקריאות יגרמו לו לצאת מהבידוד הזה שהוא כפה על עצמו ולהיפגש איתם – זה לא מדבק.
אבל אולי זה כן צריך להיות מדבק – אולי גם הוא צריך להידבק בטוב הלב שלהם, בנכונות שלהם, בהקרבה שלהם, בנכונות שלהם לתרום לחברה הישראלית, במנהיגות שלהם. ראיתי את ד"ר ליאוניד אידלמן ואת החברים האחרים - לא רק צועדים בחום הכבד , לא רק שובתים רעב – אלא את הכוח הפנימי העצום הזה, את המצפן הפנימי שמוביל את המאבק הזה – מצפן שאומר 'אנחנו ניאבק עד הסוף' – וסוג המנהיגות הזה נדרש היום גם מממשלת ישראל.

 צריך היום מנהיגות אמיצה ולא ועדות וצריך להיות ברור עוד דבר אחד, שהרופאים מבינים אותו טוב יותר מכולם – לא מדובר בעוד תרופה לשיכוך כאבים , לא סיסמא, לא עוד נאום – אלא תיקון עולם במובן הערכי, ניתוח עמוק שישנה את סדרי העדיפויות בישראל ויאפשר לאנשים הטובים שחיים כאן, כמותם, להיות גאים במדינת ישראל ובתרומה שלהם לרפואה הציבורית ולחיי החולים במדינת ישראל. זהו המאבק על דמותה של המדינה והם, ואנחנו, ננצח בו".  
 
 
ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד): "חברות וחברים יקרים! כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"ישראל היום", פניתי לראש הממשלה במטרה לבלום את עליית מחירי הדלק שתוכננה להיום בחצות. יותר משמח לבשר לכולם שראש הממשלה נענה לפנייתי והדלק לא יתייקר. זהו צדק חברתי!!!".
 
 
ח"כ שלי יחמוביץ (עבודה): " הי זאת שלי. שימו לב שביבי מקפיא את מחירי הדלק אבל מממן את ההקפאה באמצעות קיצוץ רוחבי בתקציב! זה אומר קיצוץ בבריאות, בחינוך, בבטחון הפנים – וזה אומר שמעמד הביניים יצטרך לשלם עבורם עוד מכיסו. הפוך, ביבי. הפוך. הפסק לקצץ בבשר החי, ואת הכסף תביא מהקפאת הרפורמה במס שמיטיבה רק עם עשירים".
 
 
ח"כ כרמל שאמה הכהן (ליכוד): "הדרישה של המפגינים שרק ראש הממשלה בעצמו ישב עימם להידברות ועוד מול מול מצלמה בשידור חי, לא משרתת את מטרות המאבק וסוטה מהן באופן ברור בלשון המעטה. חבל שהמאבק הצודק הזה יפול על סימון מטרות ואבני דרך הזויים". 
 
 
ח"כ יוחנן פלסנר (קדימה): " כבר למעלה משנתיים אנחנו מעלים עשרות הצעות חוק מתוך הבנה כי מדינת ישראל לא יכולה להמשיך להזניח ולהפקיר לגורלם עשרות אלפי צעירים וסטודנטים שמשרתים, עובדים ומשלמים מיסים. על מנת ליצור מענה רלוונטי דרוש שינוי עמוק בסדר העדיפויות החברתי של מדינת ישראל ופתרונות חלקיים בצירוף רפורמות חלולות להתמודדות עם המחסור בדיור לא יספיקו. רה"מ שמזניח את מעמד הביניים שעובד ומשרת וסוחב את האלונקה, יימצא עצמו נזרק מהאלונקה".  
 
 
ח"כ עינת וילף (עצמאות): "בעקבות כינוס ועדת הריכוזיות היום, אני מברכת על כך שהמחאה מסייעת להעלות את המאבק בריכוזיות לראש סדר היום ומקווה שחברי הוועדה יגישו המלצות אמיצות ומשמעותיות".  
 
ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו): "כאם ל-8 ילדים אני שותפה לצורך לראות שינוי מהותי בתחומים רבים הנוגעים לגידול ילדים בישראל, החל מהשתתפות גדולה יותר ופיקוח הדוק יותר של המדינה ועד לשינוי התפישה של ספקי המוצרים החיוניים לילדים כאילו ניתן לגבות מן ההורים כל מחיר. פעולה משולבת של הרשויות, היצרנים והאזרחים תביא לכך שכל הורה יידע כי ילד שבא לעולם הוא ברכה ולא מעמסה".
 
צוות ירושלים נט ימשיך לעקוב אחר הפוסטים של נבחרי העם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה