מחאת האוהלים בירושלים מתרחבת



מאהל המחאה בגן הסוס מלא והוא מתפשט לרחבת המשביר הסמוכה

 חם היום בירושלים ( שבת ) חם מאוד תרתי משמע. שלושה מוקדים עיקריים בבירה. אוהל שביתת הרופאים מול משרד ראש הממשלה, אוהל הסטודנטים בגן הסוס ואוהל ה"חד הוריות" בגן העצמאות.
 

האוהל של ד"ר ליאוניד אידלמן  קטן , לבן וקומפקטי כמו חדר ניתוח. בצד אחד יושב הד"ר אידלמן( השובת רעב ) ומקבל את מאות המזדהים רבים מהם רופאים מכל הארץ ואילו בצד השני ערמות של מזון  ופירות , כי הרי הישראלים אוהבים להאכיל. מעניין מה מרגיש הד"ר אידלמן שכבר שבוע לא אכל דבר למראה המטעמים הנערמים מולו.ליאוניד אידלמן סרב לקבל עירוי או להתפנות לבדיקות בבית חולים. היום גם זכה לביקור הזדהות של ראשי אגודות הסטודנטים שבאו להביע הזדהות.
 
המוקד השני הוא מאהל הסטודנטים בגן הסוס ( בור שיבר ) . ספרתי בצוהוריים שישים ( 60 ) אוהלים תחת הכותרת " בבל הנופלת ". נראה שהסטודנטים נכנסו לשיגרת מחנה , עם ארוחות מסודרות, פעילות לילדים, הכנת שלטים ותורניות. כמויות גדולות של מזון זורמות למאהל , תרומתם של מסעדות, חנויות ושל רמי לוי .גן הסוס צר מלהכיל את המפגינים והסטודנטים מתפשטים לרחבת המשביר הסמוכה.
 
בגן העצמאות גם עשרות אוהלים, עשרות אמהות חד הוריות ומשפחות והרבה ילדים קטנים.גם שם ניכנסו לשיגרת מחנה אך ללא תרומות של מזון וציוד. נראה שבעלי העסקים מעדיפים לפנק רק את הסטודנטים. המאהל הקטן ביותר נמצא בגן סאקר ( כעשרה אוהלים) שמבקשים מהעירייה חיבור לחשמל ולמים ומודאגים איך יסתדרו בחורף . מה שאולי מוכיח את כוונתם ארוכת הטווח. בכל מקרה כאן בגן  אומרות לי שימרית ואיריס הרבה יותר נוח נעים ואוורירי מאשר בבית  .. למי שיש עדיין בית. ביום חמישי הם אומרים עצרה שיירת ראש הממשלה  על הכביש הראשי מולם כדי שרוה"מ יצליח לקרוא את שלטי המחאה. ואם שאלתם בנימין נתניהו לא ניגש אליהם ולא יצא ממכונית השרד.
 
ובערב צעדת מחאה של כולם לעבר ביתו של ראש הממשלה ליד כיכר פריז  ליד האוהל  של משפחת שליט שלצערנו קצת נשכח מלב בימים אלה.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה