הסלון של כיכר צה"ל



מחאת הסטודנטים גולשת לכבישים- ירושלים.נט ממשיכים לעקוב מהשטח

ברגעים אלו מקימים מארגני מחאת האוהלים סלון פתוח בכביש מספר 1, ציר בר לב, סמוך לכיכר צה"ל.
המארגנים מזמינים את הציבור לבוא לבקר בסלון ולתמוך במחאה לדיור בר השגה. "אם לא יכולים לשבת בסלון בבית, אז נוציא את הבית לרחוב" אומרת מור, סטודנטית מהאוניברסיטה העברית. פקקי תנועה צפויים להיגרם עקב ההפגנה ברחוב.

במקביל, עתידו של המאהל עדיין לוטה בערפל ומובילי המאבק נועדים יחד עם הגורמים בעיריית ירושלים על מנת להסדיר את שהותם במתחם כיכר צה"ל או להסדיר מיקום אלטרנטיבי המוסכם על שני הצדדים.
בפגישה שהסתיימה זה עתה אמר ברקת למנהיגי המאבק כי עיריית ירושלים תומכת במאבק לדיור בר השגה לצעירים ועירית ירושלים מובילה כבר שנתיים יוזמות חדשות בתחום. "אני קורא לממשלה להקשיב לצעירים ולאשר יוזמות של עיריית ירושלים לדיור לצעירים, בהם חיוב כל קבלן הבונה פרויקט בירושלים להקצות 20% מיחידות הדיור לצעירים, וכן להוסיף קריטריון של זוגות צעירים משכילים ועובדים בזכאות לדירות של משרד השיכון (דיור למשתכן) ולהתאימן לכלל המגזרים" הוסיף ברקת. ראש העיר סיכם עם מובילי המחאה על שיתופי פעולה לקידום המאבק והציע למארגנים סיוע מקצועי ולוגיסטי במאבקם, ונקבעה פגישת עבודה נוספת בשבוע הבא. עם זאת, עוד לא הוסכם על מיקום המאהל והצדדים ממשיכים במשא ומתן. 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה