חברי הכנסת לומדים על העתיד



ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת סיירה הבוקר בתערוכת "מפתחים את העתיד" של אינטל במפעל החברה בהר החוצבים בעיר. בסיור השתתפו יו"ר הועדה, ח"כ מאיר שטרית וח"כ אנסטסיה מיכאלי

  התערוכה הינה תערוכה ניידת העוברת ממדינה למדינה בה פועלת אינטל ובכל מדינה היא מוצגת באתרי הייצור, הפיתוח והמחקר של אינטל. באופן עקרוני התערוכה מיועדת לבני משפחותיהם של עובדי אינטל, אולם אינטל הרואה בועדת המדע "משפחה מורחבת", אירחה את הועדה לסיור המרתק.
 חברי הכנסת במפעל אינטל

 בפתח הסיור, סקרה בקצרה, סגנית נשיא אינטל העולמית ומנכ"לית אינטל ישראל, גב' מקסין פסברג, את פעילות המפעל. היא הדגימה את תרומתה הרבה של אינטל למדינת ישראל. היא הראתה כי בין השנים 1999-2010 אינטל ייצאה בהיקף של 20 מיליארד דולר וקיימה רכש גומלין עם מפעלים רבים בארץ.
 גב' פסברג הראתה גם את המעורבות החברתית של החברה באמצעות מפעלי ההתנדבות השונים של עובדי החברה.   חברי הועדה, סיירו ברצפת הייצור וקיבלו הסבר על תהליכי הייצור של המעבדים החדישים ביותר.
 בהמשך, סיירו חברי הכנסת בתערוכת "מפתחים את העתיד Sponsors of Tomorrow". התערוכה מציגה מוצרים עתידניים המבוססים על טכנולוגיית אינטל עכשווית. בין השאר, נחשפו חברי הכנסת לפיתוח של Smart TV המאפשר צפייה בטלוויזיה ובו-זמנית גלישה באינטרנט. בנוסף צפו חברי הכנסת בטלוויזיית תלת-מימד מהדור הבא, כזו שאין צורך לצפות בה באמצעות משקפי תלת-מימד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה