בחירות חוזרות למינהל פסגת זאב



בעקבות אי חוקיות הבחירות ובהמלצת השופט קמא הורה ראש העירייה על קיום בחירות חוזרות בשכונה. יתקיימו בסוף השנה

בעירייה החליטו לקיים בחירות חדשות להנהלת המינהל הקהילתי בפסגת זאב, זאת לאחר שבבחירות שהתקיימו בדצמבר האחרון השתתפו כ-4,700 מצביעים. פחות מהסף העומד על 5,000 מצביעים, כפי שנקבע בתקנון.   
    

"הריני להודיעכם כי אני מאמץ את החלטת ועדת הבחירות בראשות השופט עזרא קמא והוועדה למינהלים קהילתיים בעירייה ולוהודיע כמתחייב מהתקנון, על קיום בחירות חדשות להנהלת המינהל", כתב בסוף השבוע ראש העירייה ניר ברקת לחברי הנהלת המינהל.  
   
עוד הוסיף כי "נעשו מספר ניסיונות למצוא דרך לאפשר כינון הנהלה בהסכמה, תהליך שלא צלח".   
  
בראיון לשלום אורן בתכנית בדרך הביתה ברדיו ירושלים אמר עו"ד יוסי שרעבי, ראש מינהל חברה בעירייה כי "התקנון שהיה חייב שבשכונות שלא עברו את רף החסימה יוצאים לבחירות חוזרות".
   
לדבריו "בגינות העיר הגיעו להבנה והובילו תהליך קהילתי מאוד מעניין. אבל בפסגת זאב זה לא צלח ואחרי תקופה שבה נעשו ניסיונות לגשר, והשיא היה פגישה אצל ראש העיר בשבוע שעבר, זה לא צלח והשכונה עדיין תוססת. יש שם ויכוחים ואני מרשה לעצמי לומר שאפילו אלימות מילולית".   
   
"הגענו למצב שאין לנו ברירה אלא לקיים בחירות חוזרות. לראש העירייה אין כל כך ברירה בנסיבות האלה", סיכם שרעבי. לדבריו, "הבחירות יתקיימו בדצמבר, מועד סופי יקבע בימים הקרובים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה