סניף הליכוד בעיר מתעורר לחיים



בכנס גדול וראשון מאז סיום המפקד המוצלח לשורות המפלגה, בערב לזכרו של יוסי סלמן שהיה מאנשי הליכוד המרכזיים בעיר, נפגשו חברי סניף הליכוד המקומי עם השר גלעד ארדן

 ביום רביעי האחרון התקיים אירוע לזכרו של יוסי סלמן ז"ל, מי שהיה מעמודי התווך של סניף הליכוד בעיר, אשר הלך לעולמו לפני מספר שנים. את האירוע ערכו חברי סניף הליכוד בעיר, בהשתתפות השר להגנת הסביבה גלעד ארדן, אשר הגיע לכבד את האירוע ונשא דברים בשבחו של יוסי, "שהיה דוגמא ומופת לנבחר ציבור, אשר היווה דוגמא לערכים של יהדות וציונות בפעילות הציבורית הענפה שלו".

כיום, אחיינו של יוסי, אבי סלמן (בתמונה), מפיח רוח חדשה וצעירה בסניף, ולצד חברי הסניף הוותיקים דוגמת אברהם בראזני, ישראל יהושע, יובל ברזילי, דודו מתיתיהו ועוד רבים אחרים, עושה רושם כי הסניף המקומי "מנער אבק", וחוזר לפעילות ענפה. בכנס גדול ראשון מאז סיום המפקד המוצלח לשורות המפלגה שנערך לאחרונה, אירחו חברי הסניף את השר ארדן באירוע רב משתתפים במסעדת "קזבלנקה" בתלפיות.
במהלך האירוע, השר ארדן הרחיב בפני הנוכחים על המצב החברתי-כלכלי וציין כי "בשנים של חוסר יציבות כלכלית בעולם, מדינת ישראל, על אף הוצאותיה הכבדות על צרכי ביטחון, מהווה דוגמא לכלכלה יציבה אשר נשארה עם אחוז האבטלה הנמוך ביותר בעולם המערבי".
בתגובה לדברי ביקורת של חלק מהנוכחים על המדיניות הכלכלית של הממשלה, לאור עליית מחירי הדלק, מחאת הקוטג' וכדומה, השיב השר ארדן כי "על הנושא הזה ייפול או יקום הליכוד", אך הוסיף וציין "כי אין מקום להתנהגות "פופוליסטית" של הממשלה בנושא זה, שכן עליה להמשיך לנהוג ולפעול באחריות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה