בהלת שווא עקב שמועה על מעצר הרב יוסף הוציאה מאות לרחובות



סיור של ניידת שיטור של מג"ב בשכונתו של הרב יעקב יוסף, הביא להתפשטות השמועה כי בכוונת המשטרה לעצור את הרב, וגרם למאות מחסידיו לנהור אל המקום.

המתח סביב שאלת זימונו לחקירה של הרב יעקב יוסף שובר שיאים.
ג'יפ סיור של מג"ב אשר היה בפעילות שגרתית בשכונת שמואל הנביא, גרם לבהלת שווא בקרב תושבי השכונה כי הוא מגיע אל בית הרב יעקב יוסף במטרה לקחתו לחקירה - מה שהביא תוך זמן קצר להתגודדותם של מאות אברכים סביב בית הרב, אשר לא שהה בביתו באותו הזמן. 

כזכור, הרב יוסף התבקש להגיע לחקירה במשטרה כבר לפני מספר חודשים, לאחר שיחד עם הרב דב ליאור, כתבו השניים "הסכמה" לספר "תורת המלך" - חיבור הלכתי העוסק בעיקר בהלכות הקשורות להריגת גויים, בזמן שלום ובזמן מלחמה.
השניים סירבו לשתף פעולה עם המשטרה בנושא, תוך התעלמות מצו זימון חקירה, וביום שלישי השבוע עצרה המשטרה את הרב ליאור במחסום המנהרות בכניסה הדרומית לירושלים, מה שגרם למהומות והפרות סדר גדולות מצד חסידיו במספר   מוקדים בעיר.
אולי כלקח ממעצרו של הרב ליאור, פורסם ביממה האחרונה בכלי התקשורת כי המשטרה פנתה בחשאי אל בית הרב יוסף, במטרה לתאם את מועד ומקום חקירתו הצפויה, אולם נמסר כי הרב אינו משתף פעולה עם המשטרה.
ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ
בין ראשוני האנשים שהגיעו אל בית הרב, היה גם יו"ר מפלגת האחוד הלאומי, ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ (בתמונה). אשר שהה באותה עת בשכונה, וראה לטענתו ג'יפ של מג"ב עוצר מול בית הרב. לאחר מעצרו של הרב ליאור ביום שלישי, האשים כצל'ה את ראש הממשלה באחריות אישית למעצר ודרש ממנו לפטר את המשנה לפרקליט המדינה שי ניצן, אשר לטענתו ולטענת גורמים נוספים בימין - מנהל נגדם רדיפה אישית ומכוונת. כצל'ה הוסיף ואמר כי "הדבר לא יעבור בשתיקה ובבוא היום נבוא איתם חשבון".
תמונות באדיבות: פלאש 90.
  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה