תלונות הדדיות במשטרה בין אריה דרעי לפעיל הימין איתמר בן גביר



לטענת אנשי דרעי, בן גביר עומד מאחורי תליית המודעות בימים האחרונים ברחבי ירושלים, אשר נועדו "ליצור סכסוך בין דרעי לבין הרב עובדיה יוסף". בתגובה, הגיש בן גביר תלונה נגדית על התחזות וקבלת דבר במרמה.

לאחר הכרזתו של דרעי על חזרתו לפוליטיקה וכוונתו לעמוד בראש רשימה חברתית חדשה בבחירות הקרובות לכנסת, נתלו ברחבי ירושלים בימים האחרונים מודעות שכביכול נתלו בידי תומכיו של דרעי, הקוראות כי "הרוב קובע ולא הרב קובע" (הכוונה אל מנהיג ש"ס, הרב עובדיה יוסף, י.ח.). לטענת אנשי דרעי, מדובר בניסיון בוטה לגרום לסכסוך בין דרעי לבין מנהיג ש"ס, הרב עובדיה יוסף, וכי פעיל הימין איתמר בן גביר (בתמונה), וחברו ברוך מרזל - הם הגורם העומד מאחורי פרסום המודעות.

בתלונה שהוגשה אמש (שני) למשטרת ירושלים, נאמר כי מבדיקות שערכו אנשיו של דרעי (ובראשם מקורבו, הרב יהודה אזרד), עולה לטענתם כי בן גביר הזמין את פרסום המודעות בבית הדפוס בשכונת בית ישראל תחת זהות בדויה, וכי הם גילו זאת בעקבות שליחתו אל בית הדפוס של איש מטעמם שהתחזה לאחד מאנשי שלומו של בן גביר, אשר ביקש לקבל לידיו את המודעות אשר בן גביר כביכול הפקיד בבית הדפוס – ולטענתם אכן הוא קיבל את המודעות. בנוסף, טוענים אנשי דרעי כי בעל בית הדפוס הודה באוזני מספר אנשים כי מזמין המודעות הוא אכן בן גביר. "מדובר במזימה פלילית חמורה מאין כמוה, שכל מטרתה היא השמצת שמו של הרב אריה דרעי וניסיון ללבות שנאה וסכסוך בבית מר"ן". עוד מוסיפים בסביבתו של דרעי כי אין זו הפעם הראשונה בה מפיץ בן גביר ידיעות שקריות בנושא דרעי, במטרה לחבל בדרכו והצלחתו הפוליטית.

בן גביר: "פעם גנב - תמיד גנב"

בתגובה להאשמות ולתלונה שהוגשה נגדו, הגיב בן גביר בהגשת תלונה נגדית כנגד דרעי ואנשיו, בגין התחזות וקבלת דבר במרמה, על המעשה בו נשלח אדם כביכול בשמו – אל בית הדפוס בשכונת בית ישראל. "אנשי דרעי נפלו בפח, הם היו צריכים לקבל ייעוץ משפטי בטרם הם הודו בעבירות חמורות של קבלת דבר במרמה והתחזות", אמר בן גביר. "אזרד (הרב יהודה אזרד, מקורבו של דרעי י.ח.) הודה ששלח אדם להתחזות לאיתמר בן גביר ואף לגנוב מודעות, ועל דרעי נאמר: פעם גנב, תמיד גנב".    

תמונות: פלאש 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה