21 כלי רכב הוחרמו ע"י עיריית ירושלים בפעילות למיגור רעשי הדמוי ירי בלילות



בפעילות, גלויה וסמויה, שביצעו אגף האכיפה והשיטור בעיריית ירושלים, בתאום עם ימ"ר את"ן, הוחרמו סה"כ 21 כלי רכב: 9 טרקטורונים, 8 אופנועים ו4 כלי רכב שעל כולם הותקנו תוספות המדמות רעשי ירי, במטרה לזרוע בהלה בקרב התושבים

בחודשים האחרונים מתמודדים באגף האכיפה והשיטור עם תלונות תושבים על רעשים המדמים ירי, בלילות, ברחבי העיר.

בפעילות, גלויה וסמויה, שביצעו אגף האכיפה והשיטור בעיריית ירושלים, בתאום עם ימ"ר את"ן, הוחרמו סה"כ 21 כלי רכב: 9 טרקטורונים, 8 אופנועים ו4 כלי רכב שעל כולם הותקנו תוספות המדמות רעשי ירי, במטרה לזרוע בהלה בקרב התושבים.

צילום: דוברות המשטרה

כלי הרכב נתפסו תוך נסיעה פראית המסכנת את משתמשי הדרך כשהם מפרים את תנאי רשיון הרכב. כל הרכבים נבדקו על ידי בוחן רכב והוחרמו.

באגף האכיפה והשיטור מציינים כי בעקבות תלונות רבות שהתקבלו במוקד החל האגף במבצע אכיפה כנגד התופעה שכלל שימוש באמצעים שונים. באגף קוראים להימנע מהתקנת תוספים לרכבים ומדגשים כי ימשיכו לאכוף את החוק ולשמור על הסדר הציבורי.

ראש אגף האכיפה והשיטור אילן ששון מסביר כי החל מה- 7 באוקטובר האגף עובד מסביב לשעון במשימות לשמירה על הסדר הציבורי, תחזוקת מקלטים, סיורי ביטחון בשכונות ובמוסדות החינוך ועוד.

צילום: דוברות המשטרה


בעקבות התלונות על רעשים מדמי ירי יצאנו במבצע אכיפה משמעותי שהניב תוצאות מרשימות. הצוותים בשטח עושים עבודה מצויינת ומעניקים ביטחון לתושבי ירושלים כולה. אני גאה בהם. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה