2 מתחמי דרייב אין יפתחו במזרח ירושלים: בג'אבל מוכבר ובשייח ג'ארח



לאור התחלואה הגוברת במזרח ירושלים, החולט כי בימים הקרובים יפתחו 2 מתחמי דרייב אין במזרח ירושלים: בג'אבל מוכבר ובשייח ג'ארח

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשורה במזרח ירושלים: ראש העיר ירושלים, משה ליאון ומנכל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי סיכמו בהמשך לסיור שערך פרוייקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו כי בימים הקרובים יפתחו 2 מתחמי דרייב אין במזרח ירושלים: בג'אבל מוכבר ובשייח ג'ארח. בנוסף, סוכם כי משרד הבריאות יתקצב את בתי החולים במזרח העיר ויסייע להם במאבק בנגיף הקורונה.

המהלך התבצע בעקבות פנייה דחופה שהעביר ראש העיר ירושלים, משה ליאון, למנהלי קופות החולים, במסגרתה הנחה ליאון להפנות את התושבים לבדיקות בצורה קלה וללא עיכובים, גם ללא הפניה, וזאת על מנת להגדיל את כמות הנבדקים ולהקטין את היקף התחלואה. בעקבות הלחץ שהפעיל ראש העיר הוחלט על הקמת 2 מתחמי דרייב אין,  תוך הקלה בקריטריונים של מי זכאי להיבדק, זאת למרות ההחלטה לסגור מתחמי דרייב אין במדינה.

כזכור, במהלך הגל הראשון של הקורונה ובעקבות לחצים מצד ראש העיר, משה ליאון, הוקם תוך יממה בלבד מתחם 'דרייב אין' ייעודי במזרח ירושלים, בו התקיימו בדיקות ע"י מד"א בסיוע עיריית ירושלים. זאת במטרה לעשות כל מאמץ על מנת להגביר את כמות הבדיקות גם במזרח העיר, ובכך לסייע בהדברת הקורונה.

ראש העיר, משה ליאון: "לאור התחלואה הגוברת הטיפול בתושבי מזרח ירושלים נמצא בחשיבות עליונה, אני מברך ומודה לשר הבריאות, יולי אדלשטיין, למנכל המשרד, פרופ חזי לוי ולפרופ' רוני גמזו על המאמצים וההקשבה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה