130 דו"חות תנועה נרשמו במהלך סוף השבוע האחרון באזור ירושלים



בפעילות משטרת ישראל כנגד עבירות תעבורה מסכנות חיים. במהלך הפעילות נתפס נהג שנסע במהירות של 189 קמ"ש ולאחר שנעצר על ידי השוטרים, טען שבדק את מהירות כלי הרכב החדש

צילום: דוברות המשטרה

בפעילות שוטרי התנועה של מחוז ירושלים בסוף השבוע האחרון, נרשמו עשרות דו"חות בגין עבירות תעבורה המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך וכן נעצר נהג שנסע במהירות מופרזת של 189 קמ"ש.

בפעילות שוטרי התנועה בכביש 45 לכיוון ירושלים, נעצר נהג (50) שנסע במהירות של 189 קמ"ש, כאשר המהירות המותרת במקום היא 90 קמ"ש בלבד. בעת מעצרו, טען הנהג שמדובר בכלי רכב חדש והוא רק ביקש לבדוק את המהירות שלו. לנהג נרשמה הזמנה לדין לשיפוט מהיר ורשיונו נלקח עד להחלטת קצין בעניינו.

בנוסף, במהלך הפעילות שנערכה ברחבי העיר ירושלים, נרשמו 130 דוחות תנועה, בהם:  50 דו"חות בגין שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, 15 דו"חות בגין נהיגה במהירות מופרזת ו-10 דו"חות בגין אי מתן זכות קדימה להולך רגל.

בתוך כך, בעקבות הגשם שירד הלילה ובמהלך הבוקר והכבישים החלקים - משטרת ישראל קוראת לציבור הנהגים: לנהוג בזהירות, לשים לב להולכי הרגל ולמצב תקינות הרכב, להתאים את מהירות הנסיעה למצב הדרך ולא לעבור את המהירות המותרת.

משטרת ישראל תמשיך להיאבק בקטל בכבישים, ולאכ את חוקי התעבורה בדגש על עבירות תנועה המסכנות את ציבור הנהגים ומשתמשי הדרך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה