הדריסה בשכונת מאה שערים: 12 חשודים נעצרו בחשד לתקיפת הנהג



כחלק מחקירת המשטרה על התקרית בה נדרס איתמר בן אבו, הבוקר פשטו עשרות שוטרים על בתיהם של 12 חשודים המעורבים בתקיפת נהג ההסעות בתחילת השבוע ובמקרי אלימות והפרות סדר נוספים

המשטרה עצרה הבוקר (חמישי) 12 חשודים במעורבות בתקיפת נהג ההסעות, בהם 5 קטינים.


במסגרת חקירת אירוע דריסת אדם שארעה ביום ראשון בשעות הערב ברחוב החומה השלישית בירושלים והפרות הסדר האלימות שקדמו לכך, תוך פעולות חקירה סמויה שביצעה המשטרה לרבות הפעלת אמצעים שונים, פשטו לפנות בוקר שוטרים ולוחמי יס"מ ומג"ב על בתיהם של חשודים במעורבות באירועים אלו ונעצרו 12 חשודים, מתוכם 5 קטינים, שהועברו לחקירה. 

"משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה אל מול כל גורם שהיה מעורב באירועי האלימות במהלך חג הפורים שהביאו לפגיעה בנפש ובחיי אדם, ותדאג למיצוי הדין עם המעורבים", נמסר מהמשטרה.


בהמשך היום, ובהתאם לממצאי חקירתם, יובאו מי מהם לדיון הארכת מעצר בבית המשפט. חקירת המשטרה נמשכת במטרה להגיע אל נוספים אשר נטלו חלק באירועי אלימות מעין אלו.

איתמר בן אבו ז"ל(צילום: באדיבות המשפחה)
איתמר בן אבו בן ה-47 הוא הגבר שנהרג בתקרית מפגיעת רכב הסעות בשכונת מאה שערים בירושלים. בתיעוד מזירת הדריסה נראה איך ההמון מקיף את הרכב, ופתאום הנהג מאיץ ופוגע בבן אבו. עדי הראייה שהיו בזירה, אמרו כי לפני הדריסה כמה צעירים, ככל הנראה אברכים, ניסו לתקוף את הנהג וצרו על הרכב. הם הוסיפו שלטענתם הדריסה הייתה מכוונת ונעשתה תוך כדי שהנהג ניסה להימלט מהמקום.


זמן קצר אחרי שניסה להימלט, הנהג נתפס ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. בבית החולים עבר חקירה של המשטרה. הוא סיפר כי הוא הותקף וחש סכנה לחייו ולכן ניסה לחלץ עצמו מהמקום. לטענתו הפגיעה באזרח הייתה מקרית לחלוטין ולא מכוונת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה