12 חודשי מאסר לפיזיותרפיסט שהורשע בביצוע מעשים מגונים במטופלת



גלעד הולי־אור, פיזיותרפיסט שפעל בירושלים, הורשע השבוע בביצוע מעשה מגונה במטופלת במהלך טיפול. עוד נקבע כי יפצה את הנפגעת בסך 35 אלף שקלים

אילוסטרציה פלאש 90

בית המשפט השלום בירושלים גזר על הפיזיותרפיסט גלעד הולי-אור 12 חודשי מאסר בפועל, מאסר מותנה בעבירות מין ופיצוי לנפגעת העבירה בסך 35,000 ₪, וזאת לאחר שהורשע בביצוע מעשים מגונים במטופלת כבת 30 אשר הגיעה למרפאתו במהלך שנת 2015 על מנת לקבל טיפול בכאבי גב מהם סבלה.


בשנת 2015 עבד הנאשם כפיזיותרפיסט במרפאה של קופת חולים. במסגרת זו, הופנתה אליו האישה בתחילת שנות ה-30 לחייה, לצורך קבלת סדרת טיפולים בשל כאבי גב מהם היא סבלה.  במהלך הטיפול, כאשר שכבה המטופלת על בטנה, הכניס הולי־אור את אצבעות ידיו בכוח לפיה של המתלוננת, הרים את חצאיתה ונגע באיבריה האינטימיים. בנוסף, מתואר כיצד הולי-אור מבצע במתלוננת מעשים.

מגונים 
עו"ד שמוליק ברזילי מפרקליטות מחוז ירושלים מסר כי: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות לפיה ישנה חומרה יתרה בכך שהנאשם ניצל את עבודתו כפיזיותרפיסט על מנת לבצע מעשים מגונים במתלוננת, השוכבת במיטת הטיפולים ונתונה לשליטתו ומעל באמון שנתנה בו".

עו"ד אריאל עטרי, המייצג את הנאשם: "הכרעת הדין שגויה. ההרשעה מבוססת על פרשנות שגויה של בית המשפט למעשים שנעשו במסגרת טיפול רגיל, כפי שהעיד מומחה עם שם בינלאומי במהלך המשפט. בכוונתנו לערער על פסק הדין עד לזיכויו המוחלט".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה