119 פלסטינים שוהים בלתי חוקיים נתפסו במהלך השבוע החולף



במהלך השבוע האחרון ברחבי ירושלים, פעלו השוטרים לאורך כל שעות היממה לבדיקתם של אתרים ומרכזים שונים במטרה לאתר את החשודים בכניסה לישראל שלא כחוק. בתוך כך, נבדקו על ידי השוטרים ולוחמי מג"ב מאות עובדים, מתוכם נתפסו 119 חשודים בעבירת שב"ח

משטרת ישראל, פועלת במהלך כל השנה לאיתורם וחקירתם של שוהים בלתי חוקיים הנכנסים אל תחומי מדינת ישראל בניגוד לחוק או להיתר עבודה הקיים ברשותם. פעילות זאת הוגברה לאחרונה ברחבי גזרת מחוז ירושלים.
צילום: דוברות המשטרה

במהלך השבוע האחרון ברחבי גזרת מחוז ירושלים, פעלו השוטרים לאורך כל שעות היממה לבדיקתם של אתרים ומרכזים שונים במטרה לאתר את החשודים בכניסה לישראל שלא כחוק. בתוך כך, נבדקו על ידי השוטרים ולוחמי מג"ב מאות עובדים, מתוכם נתפסו 119 חשודים בעבירת שב"ח.

8 מתוכם שהיו מעורבים בעבירות פליליות שונות שבהם גניבת כלי רכב, נכלאו ומטופלים בנוסף בגין העבירה שהתווספה לחובתם. כך למשל, באחד מימי השבוע החולף, נתפסו ונעצרו 4 תושבי איו"ש (סלפית, רמאללה, טובאס) שעל פי החשד גנבו כלי רכב או ניסו לבצע זאת בעיר ירושלים ובסביבתה. חקירתם של חשודים אלו עודנה נמשכת בימים אלו.

קצין המבצעים במחוז ירושלים, רפ"ק אדיר דמרי, התייחס לפעילות כנגד השוהים הבלתי חוקיים וציין: פעילות כנגד עבירות השב"ח מתקיימת לאורך כל ימות השנה על ידי כלל יחידות המחוז ומשמר הגבול בירושלים. פעילות זאת הוגברה במהלך החודשים האחרונים בשל המציאות הביטחונית שנכפתה עלינו וריבוי מעורבותם של חשודים אלו בעבירות הפליליות בתחומי מדינת ישראל. כל אחד שכזה שנכנס לשטח המדינה, טומן בחובו פוטנציאל לעבירה פלילית ובמקרה חמור ייתכן גם כוונת פח"ע.

צילום: דוברות המשטרה
מיקוד מבצעי מתבצע גם נגד כל אותם אלו המסייעים להם בהעסקה, הסעה ולינה בניגוד לחוק. בשל כך, אנו מחויבים להמשיך לשמור על דריכות וערנות תוך ביצוע פעולות יזומות לאיתורם של חשודים אלו וטיפול בהם בהתאם במטרה לשמור על בטחון התושבים ולסכל כל פעילות פלילית או בטחונית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה