תיעוד: מספר רעולי פנים שופכים שמן על הכביש ומבעירים פחי זבל וחפצים בואדי ג׳וז

$(function(){setImageBanner('ad1a25db-09ab-4d8d-90c9-bf92b300c0f8','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42911,'Image','');})

הלילה בואדי ג׳וז תועדו מספר רעולי פנים כשהם שופכים שמן על הכביש מפרים את הסדר ומסכנים רכבים, ואחד מהם נעצר ע״י המשטרה. אחרים נצפו חוסמים לתושבים את היציאה ממ.פ שועפאט באמצעות פחים וחפצים, וכוחות המשטרה השתמשו נגדם באמצעים לפיזור הפרות סדר ופתחו את החסימה

בלילות האחרונים בזמן שמדינת ישראל במלחמה, קומץ צעירים מוסתים במזרח ירושלים מפר את הסדר ופוגע בעיקר בתושבי מזרח ירושלים ע״י הגבלת חופש תנועתם וסיכון חייהם.

הלילה במ.פ שועפאט, חסמו מספר חשודים רעולי פנים את הכניסה והיציאה למקום, באמצעות פחי זבל בוערים, קרשים וחפצים שונים ומנעו מרכבים לצאת מהמקום. כוחות מג״ב עוטף ירושלים פעלו לפיזורם המהיר באמצעים והסירו את החסימות במקום.

בואדי ג׳וז מספר חשודים רעולי פנים שפכו שמן על אחד הצירים ובכך סיכנו את משתמשי הדרך. רכביהם של תושבי האזור שנסעו במקום, החליקו בעקבות המעשה המסוכן ולמרבה המזל לא היו נפגעים. שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים ולוחמי מג"ב עצרו חשוד במעורבות בהפרת הסדר, שכללה כאמור שפיכת שמן על הכביש והשלכת חפצים לעבר השוטרים שפעלו בשכונת ראס אל עמוד במזרח ירושלים. המעצר של החשוד (15, תושב מזרח ירושלים) בוצע בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים. החשוד שנעצר על ידי השוטרים הועבר לחקירה בתחנת שלם, והיום מעצרו הוארך בבית המשפט עד לתאריך 22.10.

בתוך כך, נערכה אמש בירושלים ליד העיר העתיקה הלוויתו של תושב מזרח ירושלים שנרצח ע״י ארגון הטרור חמאס ביום 7.10.2023, זאת לאחר שהסיע מבלים למסיבה שנערכה בעוטף עזה. השבוע גם נקבע מותו של תושב אבו גוש שנפצע, זאת לאחר שנפגע מפגיעה ישירה של רקטה שירה ארגון הטרור חמאס מעזה לביתו, בצמוד למסגד.

כפי שמוכח פעם אחר פעם, ארגון הטרור הרצחני חמאס הוא האויב של כל אדם בישראל. מחבליו הם רוצחים שאינם מבחינים בין תינוק למבוגר, בין גבר לאשה, בין יהודי למוסלמי. כל מי שמזדהה עם ארגון בזוי זה ותומך בו - תומך למעשה גם ברצח של ישראלים מוסלמים, ובהם גם תושבי מזרח ירושלים.

״במשטרה מדגישים שוב: כל מי שיסכן שוטרים או אזרחים - מסכן את חייו. אנו קוראים להנהגה וכל גורם סמכותי אחר- לפעול למניעת הישנות מקרים דומים למען שלום הציבור ובטחונו. כל גילוי תמיכה בארגון הטרור חמאס או הפרת הסדר בהקשר זה- תטופל בנחישות ובאפס סובלנות״, נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה