תיעוד מסוכן: נהג מעל 200 קמ״ש, העלה לרשת ונתפס



תיעוד: נהג במהירות של מעל 200 קמ"ש, ביצע עבירות תעבורה חמורות וסיכן את משתמשי הדרך. לאחר שהתיעוד הופץ ברשתות והגיע לידיעת המשטרה, שוטרי מחוז ירושלים איתרו את הנהג, הוא עוכב לחקירה והיום הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת תביעות תעבורה המשטרתית של מחוז ירושלים

צילום: דוברות המשטרה

שוטרי יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים (ימ״ר את״ן ירושלים), עיכבו לחקירה נהג רכב לאחר שאיתרו תיעוד שלו באחת מפלטפורמות הרשתות החברתיות, כשהוא נוהג בפראות ברכב באזור מנהרת הארזים בירושלים, תוך שהוא מעלה ומוריד את מהירות נסיעתו ומגיע למהירות של *מעל 200 קמ"ש.

הנאשם אותר על ידי שוטרי ימ"ר את"ן ירושלים והועבר לחקירה על נהיגה פוחזת. מהחקירה במשטרה עלה כי הנאשם נהג במהירות של מעל 200 קמ"ש תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך בעוד הנוסע שישב לצידו, צילם את מעשיו הפסולים של הנאשם.

בתום חקירתו של הנאשם (בשנות ה- 30 לחייו, תושב טייבה) היום, הוגש נגדו בבית המשפט כתב אישום בגין נהיגה פוחזת על ידי יחידת תביעות תעבורה המשטרתית של מחוז ירושלים, ורשיונו נפסל עד לתום ההליכים נגדו.

במשטרה מציינים כי החשוד התנהל באופן חמור ופסול כאשר סיכן את עצמו, את הנוסע שלצידו ואת משתמשי הדרך ותוך כדי מעשיו הפסולים, הפיץ תיעוד של המעשה המסוכן וזה הגיע לידיעת המשטרה. מי שעושה מעשים מעין אלו מזלזל בחיי אדם. נמשיך לפעול לאכיפת עבירות תנועה חמורות ולמיצוי הדין עם חשודים שיסכנו במעשיהם את משתמשי הדרך. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה