תושב ירושלים נעצר בחשד שהציע לקטינים לקיים עמו מפגשים מיניים



החשוד בן 30, תושב ירושלים, הציע הצעות מגונות וניסה לקיים עם קטינים מפגשים לצורך קיום יחסי מין בניגוד לחוק

אילוסטרציה פלאש 90

בעקבות תלונה שהתקבלה לאחרונה במוקד 105 ע"י קטין בגין הטרדה מינית, נפתחה חקירה סמויה ביחידת הסייבר של ימ״ר ירושלים יחד עם יחידה 105. במהלך החקירה הסמויה עלה חשד כי מדובר בדפוס התנהלות קבוע של החשוד שעפ"י החשד משיג את מספרי הטלפון שלהם בעורמה, יוצר עמם קשר ומציע להם מפגשים מיניים.

בתום פעולות חקירה סמויות שביצעו חוקרי המשטרה, נחשפו חשדות לביצוע עבירות של הטרדה מינית והטרדה באמצעות הטלפון כלפי קטינים נוספים, שלהם עפ״י החשד הציע החשוד הצעות מגונות וניסה לקיים עמם מפגשים לצורך קיום יחסי מין בניגוד לחוק.

אתמול בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרו את החשוד במעשה בשנות ה-30 לחייו תושב ירושלים, בביתו. הבוקר הוארך מעצרו בבימ״ש השלום בירושלים עד ליום 24.10.22. החקירה נמשכת.

״משטרת ישראל פועלת לחשיפה וטיפול בעבירות מין וניסיונות פגיעה בקטינים, בין היתר באמצעות יחידה 105 - המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת. פעילות זו משלבת כלים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות שונות כלפי קטינים ומנסים לפגוע בהם. המשטרה תמשיך לפעול עם רשויות האכיפה לחשיפת עבירות מין כלפי קטינים ובכלל, ולמיצוי הדין עם מבצעיהן״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה