תושב ירושלים מואשם בגין אונס ומעשים מגונים בבת 14 הסובל מלקות שכלית



כתב אישום מזעזע מתאר כיצד חשוד מירושלים אנס קטינה הסובלת מליקוי שכלי וביצע בה מעשים מגונים תוך שהוא מרביץ לה בחלקים שונים בגוף

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה בסוף שבוע האחרון לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד ישי יהב, תושב ירושלים בן 20 בגין אונס ומעשים מגונים בבת 14 הסובלת מליקוי שכלי.

לפי כתב האישום, בתאריך 23.8.19, הגיעה המתלוננת, קטינה בת 14 הסובלת מליקוי שכלי לגן משחקים בירושלים. הנאשם פנה אליה והחל לשוחח עימה. בשלב מסוים אמר הנאשם למתלוננת כי היא צריכה לבוא איתו, וזאת תוך שבחלק מהזמן לקח אותה בכוח בידיו ובחלק מהזמן איים עליה שאם לא תבוא איתה ייקח אותה בכוח ואף יפגע בה. המתלוננת אמרה לנאשם כי היא איננה מעוניינת לבוא עימו, אך הנאשם המשיך במעשיו. בעקבות כך הלכה המתלוננת עם הנאשם במספר רחובות בשכונה, הנאשם והמתלוננת המשיכו לשוחח כאשר המתלוננת חזרה ואמרה לנאשם מספר פעמים כי היא צריכה לחזור לביתה ואילו הנאשם אמר לה בתגובה "מה את לא אוהבת אותי?", נישק אותה בפיה שלא בהסכמתה, קילל אותה ואמר לה כי היא צריכה לבוא איתו. במהלך השיחות ביניהם הבין הנאשם כי המתלוננת סובלת מליקוי שכלי. לאחר מכן הוביל הנאשם את המתלוננת לכיתה ריקה במוסד חינוכי סמוך, שם ביצע בה אונס ומעשים מגונים.

לאחר מכן, בסביבות השעה 22:45, חזרו הנאשם והמתלוננת לרחוב סמוך, שם אותרו על ידי שוטרים שהיו במקום וחיפשו אחר המתלוננת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה