שערי צדק: מחלקה ייעודית ומבודדת לטיפול בחולי הקורונה



המחלקה תפעל במתחם מבודד נפרד מבית החולים שהוכשר לטובת הטיפול והיא תתופעל על ידי אנשי צוות ייעודיים שיטפלו אך ורק בחולים אלו, תוך שמירה קפדנית על נהלי הבידוד וההתמגנות הנדרשים בהתאם להנחיות משרד הבריאות

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בתיאום עם משרד הבריאות וככל בתי החולים בארץ נפתחה במרכז הרפואי שערי צדק מחלקה ייעודית ומבודדת לטיפול בחולים שאובחנו כנושאי נגיף הקורונה.

במחלקה אושפזה אישה בת 74 עם רקע בריאותי משמעותי.
האישה אובחנה כחיובית לקורונה טרם הגעתה לשערי צדק והובאה על ידי צוותי מד"א. 

מצבה של האישה טוב.
 
המחלקה תפעל במתחם מבודד נפרד מבית החולים שהוכשר לטובת הטיפול והיא תתופעל על ידי אנשי צוות ייעודיים שיטפלו אך ורק בחולים אלו, תוך שמירה קפדנית על נהלי הבידוד וההתמגנות הנדרשים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
המחלקה מבודדת לחלוטין מבית החולים, בעלת מערכת מיזוג נפרדת ותתופעל באמצעים דיגיטליים מתקדמים לתקשורת, בדיקה וניהול כך שתאפשר מגע מינימאלי בין הצוות לבין המטופלים .
לא יתאפשר כל קשר או מעבר מהמחלקה אל אזורים אחרים במרחב בית החולים, הכניסה והיציאה מהמחלקה מתבצעת באמצעות דלת חיצונית ונפרדת כך שנשמרת ההגנה המקסימלית למטופלים ולצוותים הרפואיים.
בשערי צדק מציינים כי בזכות ההיערכות המוקדמת שבוצעה תימנע כל חשיפה או מגע בין המחלקה המבודדת למרחב המרכז הרפואי ולעובדיו. אנו נוקטים באמצעי בידוד מחמירים כדי לוודא בידוד מלא ולהמשיך לטפל באלפי המטופלים של שערי צדק.
קיימת חשיבות רבה להישמע להנחיות משרד הבריאות להקפיד על בידוד בית ממי שנדרש לכך. אחריות אישית תסייע למניעת ההפצה של הנגיף ולשמירה על בריאות כלל הציבור.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה