שערי צדק: יכשיר את מומחי הפוריות בישראל



היחידה להפריה חוץ גופית במרכז הרפואי שערי צדק הוכרה כמרכז שיכשיר את מומחי הפוריות בישראל

המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית בישראל החליטה להכיר ביחידה להפריה חוץ גופית במרכז הרפואי שערי צדק כמרכז להשתלמות עמיתים שיכשיר את דור העתיד של מומחי הפוריות בישראל.
 
משמעות ההכרה היא שמעתה רופאי נשים ויולדות שיהיו מעוניינים להתמחות בפוריות והפריה חוץ גופית יוכלו לעבור השתלמות על שתארך בין שנה עד שנתיים בשערי צדק, לעבור הכשרה בהיבטים הייחודיים של רפואת רבייה ולקבל הכרה כמומחים בתחום הפוריות.

 
עד כה, לא הייתה בישראל תוכנית של השתלמות עמיתים ברפואת רבייה, ורופאים שהיו מעוניינים בהשתלמות זו נאלצו לבצע אותה באחד המרכזים הרפואיים ברחבי העולם. 
 
כעת, בעקבות מתן ההסמכה, תהפוך היחידה לפריה חוץ גופית של שערי צדק למרכז שימשוך אליו את טובי הרופאים להשתלמות עמיתים. 
 
היחידה להפריה חוץ גופית של שערי צדק היא הגדולה מבין בתי החולים הציבוריים בארץ. היחידה מובילה ברמה ארצית ובינלאומית מבחינה קלינית, טכנולוגית, מעבדתית ומדעית. בנוסף, היחידה היא בין הגדולות באירופה בכל הקשור למספר מחזורי אבחון גנטי טרום השרשתי (PGD). ביחידה מטופלות מידי שנה אלפי נשים, עם שיעורי הצלחה גבוהים. 
 
המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית בישראל בחנה את יחידת ההפריה החוץ גופית בשערי צדק, ולאחר שהתרשמה מהרמה הרפואית והמקצועית, ממבנה היחידה ומהיקף ומגוון הפעילות הקלינית והאקדמית, החליטה להכיר בה כמרכז להשתלמות עמיתים ברפואת רבייה. 
 צילום: דוברות המרכז הרפואי שערי צדק.
מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין "החלטת המועצה המדעית היא תעודת כבוד לשערי צדק וגאווה גדולה. מערך ההפריה החוץ גופית שלנו הוא מהגדולים והמובילים בארץ ואנו שמחים שנוכל להכשיר את דור העתיד של המומחים בתחום".
 
מנהל היחידה להפריה חוץ גופית, פרופ' עידו בן עמי "הידע הרפואי והמקצועי והניסיון הרב שצברנו בשערי צדק מציבים את היחידה להפריה חוץ גופית בחזית העולמית בתחום ואנו גאים להוביל בהכשרת הדור הבא של מומחים בתחום רפואת הרבייה בישראל".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה