שוק מחנה יהודה ישאר פתוח בסגר



הדרג הבכיר במשרד הבריאות קבע כי השוק ימשיך לפעול כרגיל כמרכז המוגדר חיוני לצורך מכירת מזון. ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "השוק הוא מקור צריכת מזון מרכזי בעיר ירושלים ואני מברך על שינוי במדיניות בנושא השווקים"

לאחר שיחות עם הדרג הבכיר במשרד הבריאות פרופ' רוני גמזו, הממונה על המאבק בקורונה החליט לאפשר את פעילות סוחרי שוק מחנה יהודה במהלך תקופת הסגר שיחל כידוע ביום שישי הקרוב.

צילום: פלאש 90

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "השוק הוא מקור צריכת מזון מרכזי בעיר ירושלים ואני מברך על שינוי במדיניות בנושא השווקים".


יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן:״ההחלטה נכונה ומתבקשת. דרישתנו להמשיך לפעול הייתה מוצדקת ולא היינו מקבלים מצב של סגירה שניה, שכן הדבר היה מוביל לקריסה טוטאלית לסוחרים שחיכו בדריכות לתקופת החגים על מנת להשיב מעט כסף לכיסם שיפחית מההפסדים הכספיים האדירים שצברו החל מפרוץ הנגיף. השוק הוא המקום הבטוח ביותר לקניות ואני קוראת לכולם להגיע אלינו כדי לקנות סחורה טרייה וטעימה וכדי לסייע לסוחרים שחווים תקופה קשה".

ראש העיר משה ליאון. צילום: דוברות העירייה

עוד הוסיפה, "ברצוני להודות לראש העיר ירושלים משה ליאון שנרתם למאבק שלנו מאז היוודע על הסגר המסתמן, השקיע שעות ארוכות מזמנו כדי להבהיר את חשיבות פעילות השוק במהלך הסגר ואת העובדה שדין מחנה יהודה כדין הסופרים. אני שמחה שיחד הצלחנו לגרום לשנה החדשה להיות קצת יותר מתוקה עבור הסוחרים״.




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה