שועפט: צמיגי 160 כלי רכב נוקבו ורוססו כתובות נאצה



צמיגים של 160 כלי רכב נוקבו וכן הכתובת "יהודים נדקרים לא שותקים" רוססה בין היתר הכתובות. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

בשעות הבוקר המוקדמות (שני) הוזעקו השוטרים לשכונת שועפט בעקבות דיווח על כלי רכב חונים שצמיגיהם נוקבו ועל קיר סמוך אותר כיתוב בעברית. בין כתובות הנאצה: "ערבים שווה אויבים", "אין מקום בארץ לאויבים" ו-"כשיהודים נדקרים לא שותקים". כוחות משטרה גדולים שפתחו בסריקות בעקבות הדיווח הבוקר איתרו עוד כלי רכב שצמיגיהם נוקבו.


צילום: דוברות המשטרה
כוחות משטרה גדולים בפיקודו של תנ"צ דורון תורג'מן, מפקד מרחב קדם, בהם חוקרי הזיהוי פלילי, פתחו בסריקות נרחבות באזור, שבמהלכן הצליחו לאתר עוד עשרות רכבים להם נגרם נזק דומה, ונפתחה חקירה, במהלכה עלה החשד, כי מספר חשודים רעולי פנים, ניצלו ככל הנראה את שעות הלילה ואת תנאי מזג האויר, על מנת לבצע את העבירה.
מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, החליט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של המשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
 
במקביל, על מנת לתת מענה משטרתי מהיר לתושבי המקום שרכביהם ניזוקו, השוטרים הקהילתיים פעלו לאיתור אותם בעלי רכבים, והכווינו אותם אל רכב החפ"ק שהקימה המשטרה בשטח, בו חוקרי המשטרה מספקים לתושבים אישורים בדבר הנזק שנגרם לרכביהם, וזאת בכדי לקצר את הזמן והליך תיקון הנזק אל מול הרשויות.
משטרת ישראל מתכוונת לפעול בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה על מנת להגיע לזהותם של החשודים, ולמצות עמם את הדין.

ו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה