שוטר סמוי הפליל 17 חשודים בסחר בסמים מסוכנים ובאמצעי לחימה



במהלך פעילותו של הסוכן, בוצעו עסקאות רכישת נשק שבהן נרכשו שני אקדחים וחמישה רימונים, כמו גם עסקאות סמים שבהן נרכשו קוקאין וכדורי אקסטזי בשווי של מאות אלפי שקלים

הבוקר (שני) 17 בני אדם נעצרו בחשד לסחר בסמים ובאמצעי לחימה, לאחר פעילות של סוכן סמוי שהופעל על ידי המשטרה בירושלים ובסביבתה. החקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים ובמסגרתה הופעל "סוכן סמוי" בעיר ירושלים והסביבה, הביאה במהלך הפעלתו לאיסוף ראיות כנגד 17 חשודים בעבירות של סחר באמצעי לחימה שונים וסחר בסמים מסוכנים מסוג קוקאין. במהלך פעילותו של הסוכן, בוצעו עסקות רכישת אמל"ח בהן נרכשו שני אקדחים וחמישה רימונים, ועסקות בהן נרכשו סמים מסוג קוקאין ומאות כדורי "אקסטזי" בשווי מאות אלפי ש"ח.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרה רבים פשטו לקראת בוקר על ביתם של החשודים ובמהלך חיפוש בביתם אותרו סמים נוספים מסוגים שונים ונשק M16 "איירסופט". החשודים שנעצרו הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים ובהמשך היום (ב') צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט. כמו כן בכוונת המשטרה לבקש בהמשך את חילוטם של מספר כלי רכב שנתפסו ברשותם.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

במשטרה ציינו הבוקר- "זאת פעילות "סוכן" שניה במהלך החודש האחרון בתחומי מחוז ירושלים במהלכן נאספו ראיות כנגד חשודים שעסקו בעבירות סחר באמצעי לחימה וסמים מסוכנים הפוגעות בביטחון ובשלום הציבור. אנו נמשיך כל העת לפעול בכל דרך, מתוחכמת ככל שיידרש, על מנת להגיע אל עבריינים מעין אלו ונמצה עמם את הדין".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה