שדרוג הרחבה, עבודות שיקום ופיתוח נופי ועבודות הנגשה: כך ישודרג גן הסוס המיתולוגי



בהשקעה של 1.8 מיליון שקלים ישודרג גן הסוס- במסגרת העבודות תוסדר הרחבה העליונה ותשודרג. יבוצעו בגן עבודות שיקום ופיתוח נופי. בנוסף, יבוצעו עבודות הנגשה וכן עבודות תאורה

הדמייה גן הסוס.  ארד סימון אדריכלים

עיריית ירושלים, באמצעות חברת מוריה, החלה בימים האחרונים בעבודות שדרוג גן הסוס המיתולוגי, הממוקם ברחוב המלך ג'ורג' בעיר.

במסגרת העבודות לשדרוג הגן, תוסדר הרחבה העליונה ותשודרג. בנוסף, יבוצעו בגן עבודות שיקום ופיתוח נופי, לרבות שתילת צמחיה, שיקום המדשאות ויצירת אזורי ישיבה לטובת מבקרי הגן. עוד, יבוצעו עבודות הנגשה וכן עבודות תאורה.

גן הסוס, הוא אתר מוכר בעיר השוכן אל מול בית פרומין, מקום משכנה הראשון של הכנסת. שמו המקורי של הגן הוא דווקא ''גן המנורה'', על שם מנורת הברונזה שהוצבה אל מול בניין הכנסת הישן עד שזו עברה לגבעת רם.

שמו הנוכחי של הגן, ''גן הסוס'', הוענק לו על שם פסל ''סוסת השלום'' אשר הוענק לעיר בשנת 1997 על ידי ממשלת סלובניה לרגל חגיגות ה-3,000 לעיר. בשנת 2011, הוקם בגן המאהל המרכזי בעיר, במסגרת מחאת האוהלים.

מהעירייה נמסר כי עלות ההשקעה בשדרוג הגן, תעמוד על כ-1.8 מיליון שקלים. על פי התכנון, יימשכו העבודות במתחם עד לחודש אוקטובר 2021. תוכנית שדרוג הגן, הוכנה על ידי אבנר סימון, ממשרד ארד – סימון אדריכלים והעבודות במתחם מבוצעות באמצעות חברת מוריה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "תנופת פיתוח ושדרוג התשתיות בעיר הגיעה גם אל גן הסוס המיתולוגי, אשר יעבור מתיחת פנים תוך שימור המאפיינים ההיסטוריים שבו ובמטרה להפוך אותו לגן נאה לטובת כלל תושבי העיר!"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה