שבוע האחיות והאחים 2023: כל בוגרי האקדמאים לסיעוד בשערי צדק עברו בהצלחה את מבחני הרישוי



הצלחה מדהימה לסטודנטיות ולסטודנטים לסיעוד של המרכז הרפואי שערי צדק: 100 אחוזי הצלחה במבחני הרישוי במסלול הסבת אקדמאים

צילום: שערי צדק

לפני כשבועיים ניגשו כ-41 בוגרי תוכנית הסבת אקדמאים המתקיימת בבית ספר לסיעוד במרכז הרפואי שערי צדק, וכולם עברו את המבחנים בהצלחה.

תוצאות אלה מצטרפות לתוצאות דומות בשנים הקודמות, ושערי צדק ממשיך שנה לאחר שנה להכשיר בהצלחה את הדור הבא של אנשי הסיעוד.

בשערי צדק מברכים על ההישג המרשים ומציינים כי מרביתם צפויים להיקלט במחלקות השונות בשערי צדק.

מנכ"ל שערי צדק,פרופ עופר מרין: ״בשערי צדק אנו מאמינים בשירות המקצועי ביותר, החומל ביותר והאנושי ביותר כלפי המטופלים שלנו. ההצלחה החוזרת של הסטודנטים והסטודנטיות שלנו היא ההוכחה לכך שאנו פועלים בדרך הנכונה. זוהי גאווה גדולה עבורנו לראות את ההצלחה של הסטונדטים והסטודנטיות במבחנים. הצלחתם, הצלחתנו. אני מאחל לכל הסטודנטים והסטודנטיות בהצלחה רבה ומחכה לראות אותם מקבלים מטופלים במסדרונות בית החולים."


אחות ראשית וסמנכ״לית הסיעוד שרה גולדברג: ״צוות הסיעוד של שערי צדק הם מהטובים בארץ, ולאחר מבחני הרישוי יצטרפו לצוות הסיעוד אנשי סיעוד חדשים ואיכותיים. אני גאה וסומכת על צוותי הסיעוד החדשים שימשיכו את המסורת של בית החולים- טיפול אנושי ומקצועי לכל מטופל. אנו גאים בסטודנטיות ובסטודנטים שלנו וכבר בתקופה הקרובה חלקם יושלבו במחלקות."

מנהלת ביה"ס לסיעוד, תמי גלט: "עובדי הסיעוד הם חלק מרכזי וחשוב במערך הטיפולי במערך הבריאות בכלל ובשערי צדק בפרט. מסלולי הלימוד לסיעוד של שערי צדק הם מהמובילים בארץ ומעניקים הכשרה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר לצד קורסי העשרה והדרכות אישיות לפיתוח וחיזוק אישי ומקצועי. מבקשת לברך ביישר כח גדול גם את צוות בית הספר לסיעוד המשקיע במחויבות רבה בהכשרת הסטודנטים ברמה מקצועית גבוהה התורמת שנה אחר שנה להצלחת הסטודנטים. אני מודה למוריה ריזה מצוות בית הספר שליוותה את הסטודנטים באופן אישי במסירות כמרכזת המסלול,ולצוות הסיעוד במרכז הרפואי בפיקוח הנהלת הסיעוד ,על שיתוף הפעולה בהדרכת הסטודנטים בשדה הקליני , המקדם את הצלחתם באופן מיטבי."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה