רצפת חנות בירושלים קרסה לתוך חניון, אין נפגעים



החנות הממוקמת ברחוב הלל בעיר קרסה אל החניון שמתחתיה. מדובר ברצפה בחנות מינימרקט בגודל של כ-20 מטרים. צוותים ממחלקת מבנים מסוכנים בעיריית ירושלים פועלים בזירה במטרה למנוע קריסות משנה.

רצפת חנות ברחוב הלל בירושלים קרסה היום (שני) אל החניון שמתחתיה. המשטרה הגיעה למקום וסגרה את הרחוב לתנועה. 

כוחות המשטרה וכבאות והצלה בזירה, הרחוב נסגר לתנועה, נסיבות קריסת הרצפה נבדקות. צוותים ממחלקת מבנים מסוכנים בעיריית ירושלים פועלים בזירה במטרה למנוע קריסות משנה.

צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר קרסה רצפת חנות ברחוב הלל בירושלים אל החניון שמתחתיה. כוחות משטרה הגיעו לזירה סגרו את הרחוב לתנועה ומסייעים לכוחות כב"ה בפעולותיהם. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. ציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע למקום ולבחור בדרכים חלופיות".
צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים

מכבאות והצלה לישראל – מחוז ירושלים נמסר: "שישה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות כבאות והצלה לישראל ירושלים-פועלים כעת ברחוב הלל במרכז ירושלים, באירוע בו קרסה תקרת חניון, עליה היתה ככל הנראה חנות שקרסה בתורה לחניון הנמצא מתחת לחנות. לוחמי האש מבצעים פעולות בכדי לאתר לכודים או נפגעים באירוע. בשלב זה, לא ידוע עדיין על לכודים או נפגעים".

צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים

סגן טפסר אלי אדרי מפקד כב"ה מרחב "האומה": "דווח לנו על קריסה של רצפת חנות ומדרכה אל חניון הנמצא מתחת, וזאת לאחר שתקרת החניון קרסה אל תוך החניון. הזנקנו כוחות גדולים למקום, אשר ביצעו סריקות בסיוע משטרת ישראל ובסיומן למרבה המזל לא אותרו נפגעים או לכודים. הקריסה קרתה בעת שהחנות היתה פתוחה וברחוב שבדרך כלל הומה אדם בשגרה. ככל הנראה בגלל תנאי הסגר, היו מעט מאוד אזרחים בחניון וברחוב, ובכך נמנע אסון כבד במקום".

בכבאות והצלה לישראל נפתחה בדיקה בשיתוף כלל הגורמים הרלוונטיים בכדי לברר את הנסיבות שגרמו לקריסת תקרת החניון.

צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים

מעיריית ירושלים נמסר כי "למקום הגיעו צוותי מבנים מסוכנים, אגף חירום וביטחון, אגף שפע של עיריית ירושלים שיעבדו בשעות הקרובות על סגירת המתחם במטרה ליצור תמך למבנה ולמנוע קריסות משנה. האירוע מטופל במלואו על ידי הצוותים המקצועיים של עיריית ירושלים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה