רצח מיכל סלה ז"ל: הנאשם אלירן מלול כפר באישומים שמיוחסים לו



אלירן מלול כופר באישומים נגדו. ממצאי הנתיחה שלאחר המוות קבעו כי פרט לדקירות סלה גם נחנקה

כפר באישומים. מלול בדיון הקודם בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל: פלאש 90)

אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל סלה ז"ל בתחילת אוקטובר 2019, כפר באישומים שמיוחסים לו במהלך הדיון שהתקיים היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים, לאחר שהוגש לביהמ"ש התיקון לכתב האישום בעניינו. בנוסף, מלול ביקש מבית המשפט להגיש תשובה לאישומים נגדו בתוך 14 ימים. זוהי הפעם הראשונה שמלול מגיב לכתב האישום שהוגש כנגדו.

בהמשך הדיון, סנגוריו של מלול מחו על כך שעדים בתיק, בהם בני משפחתה של סלה וגורמי חקירה התראיינו בתכנית "עובדה" בעוד ההליכים נגד מלול עדיין מתנהלים. "אנו נמצאים בשלבים הראשונים של ההליך המשפטי", אמרו עורכי הדין מיכאל עירוני ועידן גמליאלי. 

משפחת סלה נמסר בבתגובה לתגובת הרוצח, אלירן מלול, שכפר הבוקר באשמת הרצח של מיכל סלה ז"ל: "כאב המשפחה מהרצח של מיכל לא חדל מרגע שהלב שלה נדם. אלו רגעים מאוד קשים למשפחה. הניסיון לצמצם את מיכל, הגילויים החדשים על מה שהיא עברה באותו לילה נורא. התחושה היא שהאלימות ממשיכה גם בהליך המשפטי. בלתי נתפסת העובדה שבמשך שמונה חודשים הרוצח מסרב בקור רוח מצמרר ובעקשנות מקפיאת דם לתת גרסה למה שקרה בלילה ההוא. 

אחותה של מיכל, לילי בן עמי אמרה הבוקר "מיכל לא יכולה להשמיע קול. מיכל לא יכולה להציג את הגרסה שלה למה שאירע באותו לילה נורא. אנחנו נמשיך להשמיע את קולה ואת קולן של נשים אחרות החיות בצל האלימות. אנחנו סומכים את ידנו על מערכת המשפט, שתעשה צדק עם מיכל ועם המשפחה ושהרוצח האכזרי אלירן מלול לא יראה אור יום לעולם."

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה